וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחשמלים

מכונת כביסה פרחונית, מקרר עם פסים ומדיח אדום בלי כפתורים מכניסים לכם צבע לחיים ומעלים חיוך (עד שתראו את המחיר)

המקרר שיתפוס עליכם תחת

מקרר מסדרת רטרו של חברת smeg מגיע במבחר צבעים ובכמה דגמים. מקרר עם מקפיא עליון, מקרר עם מקפיא תחתון, מקרר עם דלת יחידה וגם מקרר משרדי. מחיר: 19,400 שקלים בחנויות smeg.

מכונת הקפה שתרשים את מי שצריך

מכונות קפה צבעוניות. כשהן ממוצבות על השיש, הן עושות את הרושם המתאים על על מי שצריך, גם אם הן לא בשימוש. מחיר: 2,500 שקלים ב"מועדון קפה".

מכונת הקפה שלא תצליחו לממן

לא כל אחד היה מוציא סכום כזה על מכונת קפה מוזהבת של ויקטוריה ארדואינו, מדגם ונוס, אבל לשטוף את העיניים זה לא עולה כסף. מחיר: 70,000 שקלים ב"מועדון קפה".

מטחנת הבשר שתמלא לכם את הקבב

מטחנת בשר מקצועית של קיצ'נאייד עשויה מתכת, מגיעה גם עם ממלא קבבים. מחיר: 530 שקלים בניופאן.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מדיח הכלים שמסתיר מכם משהו

מדיח כלים מסדרת רטרו של smeg, מגיע במבחר צבעים. ויכול לעמוד בנפרד (stand alone) כפריט עיצובי במטבח. המגירות והסלסלות עשויות מנירוסטה והכפתורים נסתרים ונמצאים בחלק העליון של הדלת, כדי לשמור על קווי עיצוב נקיים. מחיר: 19,500. בחנויות smeg.

מסחטת הפירות שתחטוף אתכם

מסחטת פירות הדר "אסקלוסיבו" של דלונגי, עשויה מאלומיניום במראה היי-טק, עתידני. עיצובה מונע התזה של המיץ בעת הסחיטה והיא מגיעה עם חלקים נשלפים הניתנים לפירוק ולניקוי ומנוע שמסתובב לשני כיוונים. הספק המסחטה 35W. מחיר: 589 שקלים בניופאן.

המכונה שמרשה שתכבסו עליה ביד

מכונת כביסה של smeg, שהיא גם כיור, מתאימה במיוחד לדירות שבהן השטח הרבוע הוא ערך עליון. הכיור יצוק לתוך גוף המכונה בטכנולוגיה המונעת נזילות וחלודה. בדלת יש מקום לאחסן אבקת כביסה, מרכך ועוד. מחיר: 20,900 שקלים בחנויות smeg.

המכונה שמאדה

מכונת כביסה של חברת LG הפועלת על אדים. במהלך פעולת הסחיטה סופגים הבגדים סילון קיטור בלחץ גבוה, החודר לסיבי הבגד. ב-LG טוענים לניקוי עמוק ויסודי יותר מאשר במכונה רגילה, סטריליזציה הנובעת מחדירת הקיטור לסיבי הבגד, הסרה יעילה של אבק ושיער בעלי חיים, שמירה על בד הבגדים לאורך זמן
וחיסכון בצריכת המים והחשמל. מחיר: 6,990 שקלים בחנויות החשמל המובחרות.
(ליקטה וכתבה: אפרת בראשי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully