וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרהט את האוהל

כל הגאדג'טים שיהפכו את הפן המייאש בפיקניק להרבה יותר נוח. רק את הילדים אנחנו לא יכולים לקחת לכם

שלא יישפך

פקקים מסיליקון לאיטום בקבוקים, שמצאו את עצמם בשטח בלי פקק. הפקקים הניידים מתברגים ומתאימים כמעט לכל בקבוק. מגיעים בשלל צבעים. מחיר מארז עם 2 פקקים: 38 שקלים.
להשיג בדלארט'ה, אשתורי הפרחי 9, מתחם בזל,תל אביב.

שהסטייק יהיה טעים

כלי אחסון לתבלינים של חברת Light My Fire, מחולק לשלושה תאים, אטום ועמיד בפני מים. לא תופס הרבה מקום בתיק. מחיר: 39 שקלים. להשיג ברשת חנויות "מסעות".

שלא נשתה מפה לפה

כוס שתייה רב פעמית של חברת "אוריקסו", עשויה מחומר ממוחזר, מתקפלת בשיטת אוריגאמי, מתאימה למשקאות קרים וחמים. מחיר לכוס: 49 שקלים. להשיג ברשת חנויות "מסעות".

שלא יהיה חם

מיני מקרר בנפח 17 ליטר. המתחבר למצת הרכב. מסוגל להכיל עד 4 בקבוקים של 2 ליטר עומדים. מגיע לטמפרטורה של עד 4 מעלות צלסיוס (או 25 מעלות מתחת לטמפרטורת הסביבה, במקומות חמים במיוחד). משקל: 6 ק"ג גובה: 44 ס''מ, רוחב: 24 ס''מ, עומק: 33 ס''מ. אפשר למצוא גם תנור שפועל על אותו עקרון.
מחיר: 429 שקלים. להשיג ב-homedesign.co.il.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שלא יהיה מגרד

מחבט טניס חשמלי קוטל זבובים, יתושים ושאר מעופפים שצצים ברגע שמוציאים את האוכל מהצידניות. המחבט עובד באמצעות 2 סוללות וקל לתפעול. מחיר: 39 שקלים. להשיג בוואלה! שופס.

שלא יהיה שקט

רמקולים סטריאופוניים ניידים, אמנם זעירים, אבל בעלי יכולת להשמיע מוזיקה בעוצמה חזקה ובאיכות סאונד חדה.

הם זכו בפרס העיצוב reddot Design 2008. הם גמישים וניתן למגנט אחד לתחתית השני ליצירת כדור אליפסה נייד שניתן לאחסון בקלות. בזמן השימוש מנתקים את כדור האליפסה, לשתי יחידות רמקולים. כל יחידה מגיעה עם סוללת ליתיום נטענת, המספיקה ל-6-8 שעות. מחיר: 299 שקלים. להשיג בגאדג'טשופ.

שלא יימס

צידנית 20 ליטר עם רדיו וחיבור CD+MP3, מגיעה בירוק, כתום או לבן. מחיר: 115 שקלים. להשיג ב-homedesign.co.il.

שלא נהיה רעבים

גריל פחמים של Cobb, המאפשר בישול, צלייה, אפייה ועישון של בשר ללא עשן! מכניסים 4-14 פחמים לסל הפחמים, מדליקים וממתינים לדעיכת האש. כאשר הגחלים מתחילים לקבל גוון אפור מכניסים את הבשר לתוך התעלה הפנימית או על רשת הגריל ומכסים. מחיר 695 שקלים. להשיג: גאדג'טשופ.

טייק אווי

"מסטינג" כלי הגשה תרמיים, שומרים על קור וחום, עם חלוקה פנימית נוחה 4 כלים ארוזים עם ידית נשיאה פרקטית להתניידות בשטח. מגיעים במגוון צבעים. מחיר: 280 שקלים. להשיג ברשת חנויות "סוהו". (ליקטה וכתבה: אפרת בראשי).

  • עוד באותו נושא:
  • פיקניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully