וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כמו בהגדות

אולי במקום להביא את החברה הנכונה לסדר, פשוט תגיעו עם הגדה שנראית קצת יוצאת דופן ותסיח את דעת המסובים

מריצים דאחקות

המאייר זאב אנגלמאיר, משיק הגדה במהדורה מחודשת. הטקסט מופיע בכתב ידו הייחודי ומלווה באיורים ובקולאז'ים. משפטים שנונים בתוך בועות מצוירות, גזירי עיתון ואווירת מונטי פייטון, הופכים את סיפור יציאת מצרים למיוזיקל צבעוני ועסיסי ועשויים להציל את מי שסדר הפסח והדודות שמאכלסות אותו, מעניינים לו בעיקר חלק הגוף התחתון.
מחיר: 69 שקלים להשיג ב-Urbanix, גלריה-חנות לאמנות אורבנית, שנקין 45 (פינת מלצ'ט 30), תל אביב.

קפיצה קטנה לאמסטרדם

הגדות בארשת רצינית יותר, אפשר למצוא בבית "הצורפים", עשויות מעור בשילוב כסף בעבודת יד. הן יתרמו לעיצוב קלאסי ויוקרתי של שולחן הסדר ויכולות להווות גם מתנת חג מושקעת. הן מגיעות שני דגמים: הגדת אמסטרדם, המעוצבת ברוח הגדה הנמצאה בבית הכנסת העתיק באמסטרדם, בעיטור מונוכרומאטי ופירוט גרפי של תמונות,
והגדת "בית תפילה", צבעונית ועכשוויות יותר, המשלבת עברית ואנגלית.
מחיר: 290 שקלים.
להשיג ברשת חנויות "הצורפים"

הרכיבו משקפיים

הגדה עם צילומים תלת מימדים, של דמויות שנראות כאילו פוסלו בפלסטלינה, אבל בעצם עוצבו בתוכנת מחשב בידי האמנית אמי ספרד. את ה"תסריט" לסיפור הצילומים שמלווים את ההגדה, כתב מיכאל מדינה. את התמונות רואים בעזרת משקפיים מיוחדים המצורפים להגדה ואת הטקסט אפשר לקרוא כרגיל. הדמויות התלת ממדיות מבטיחות עניין ויזואלי בכל עמוד, ויעסיקו כל זאטוט משועמם וקשה מנשוא בארוחת החג. מחיר: 89 שקלים להשיג בחנויות הספרים.

בנימה אישית

רויטל נחמיאס יערי, בוגרת לימודי עיצוב בלוס אנג'לס, המתמחה באמנות הכריכה והדפוס, מציעה הגדות בכריכת עור, בעיבוד אמנותי ובצביעת יד. ההגדות מעוצבות בצורות וגדלים שונים וניתן להטביע עליהן שם פרטי או משפחה, מה שיהפוך אותן לפריט אישי ומתנה מרשימה במיוחד.
מחירים: 200-800 שקלים.
להשיג ב"סיפור פשוט", שבזי 31 נווה צדק,
או בסטודיו של האמנית ברמת השרון: 052-2203771

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מהמוזיאון

ג'קי יגד, אמן גרפיקה המתמחה בעבודות יודאיקה, מציע הגדה עשויה עץ, מצוירת בעבודת יד ומעוטרת בסגירה של רצועות עור. האיורים מאופייניים במשיכות מכחול רכות, וכל כריכה מעוטרת בסצנה אחרת. את ההשראות לאיורים שעל הכריכות, שואב יגד מצילומים של כתבי יד ישנים.
מחיר: 360 שקלים.
להשיג בחנות מוזיאון ארץ ישראל, רח' חיים לבנון 2, תל אביב. (אספה וכתבה: אפרת בראשי)

  • עוד באותו נושא:
  • הגדות
  • פסח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully