וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושאבתם בששון

האובססיביים יוכלו ליהנות משואב למקלדת המצוייד בפנס לאיתור גרגרי אבק. העצלים ילכו על שואב שעושה ספונג'ה

כמו בכל משימת חיסול, גם במשימת ההוצאה להורג של קרדיט אבק הבית כדאי קודם לבדוק האם האמצעים מתאימים למטרה. סוג שואב האבק שתבחרו צריך להיות מותאם לצרכים שלכם, תוך התחשבות בגודל הבית, ילדים כן או לא (אסמטיים אולי?), ונוכחתן של חיות מחמד.

עוצמת היניקה היא המדד החשוב ביותר בבואכם לקנות שואב אבק. "עוצמת היניקה נמדדת ביחידות WSP והיא נעה בטווח 250WSP-WSP480" וככל שעוצמת היניקה גדולה כך יעילות השאיבה גבוהה יותר.

שואבים בעלי עוצמה חזקה במיוחד, מתאימים בעיקר לשטיחים גדולים וחללים עם שטיח מקיר לקיר. הם לא מתאימים למוצרי טקסטיל עדינים. קחו בחשבון שבשל גודלם הם מצריכים מקום אחסון גדול.

שואבים על יבש

השואבים הנפוצים ביותר, הם אלה שיונקים את האבק ונקראים שואבים יבשים. האבק נאסף אל שקית הממוקמת בתוך השואב. ישנם שואבים עם שקיות קבועות, אותן תצטרכו לנקות בעצמכם וישנם שואבים מומלצים יותר עם שקיות מתחלפות. ככל שמיכל האיסוף יהיה גדול יותר, כך תוכלו לשאוב כמויות גדולות יותר.

שואב חובט הוא שואב שפעול בצורה של חבטה, מקפיץ את האבק ומבריש את השטיח באמצעות מברשת מתכווננת, הנמצאת בתחתית המכשיר, המתאימה עצמה לגובהו של השטיח. לרוב, הוא בנוי כיחידה אחת עומדת וזקופה, שניתן להזיז בזוויות שונות ולהגיע גם למקומות נמוכים ומתחת לרהיטים. החובט מצויין לבתים עם בעלי חיים שמותירים את השערות על השטיח. אם מעוניינים לשאוב את הרצפה, ניתן לנטרל את פעולת המברשת.

שואבים על רטוב

שואבים רטובים הם מכשירים גדולים ומאסיביים בצורת חבית, המרכזים את האבק בתוך מיכל קשיח. הם בעלי עוצמת יניקה חזקה יותר משואבים יבשים והיתרון הגדול שלהם, הוא בכך שהם מסוגלים לשאוב נוזלים עד 4 ליטרים לערך, ובכך מקצרים את עבודת שטיפת הרצפה.

שואבים בקטנה

שואבים קטנים, ידניים או כאלה שמסתיימים במוט ארוך, נטענים או פועלים על בסיס סוללות, מספקים עוצמת יניקה חלשה ולכן יכולים להוות תוספת לשואב גדול יותר. אלו מיועדים למקומות ממוקדים וקטנים או לניקיון הרכב.

שואב האבק הידני של חברת פיליפס מדגם 6140FC, מופעל על ידי סוללה עם ידית אחיזה נוחה לשימוש נוח וקל עם בסיס טעינה. פריקת המיכל נעשית בלחיצה אחת קלה ופשוטה. והכי חשוב - אפשר לאחסן או לתלות אותו על הקיר וכך לא תופס הרבה מקום. מחיר:החל מ-225 שקלים.

"גאדג'ט שופ", מציעים לכם שואבים למקלדת שאומנם לא ינקו לכם את השטיח מקיר לקיר, אך בכל מה שנוגע לאבק מעל המסך או ללכלוך בין ומתחת למקשי המקלדת, הוא יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר. לשואב קטן וקומפקטי זה אין צורך בתקע חשמלי, הוא מתחבר לשקע ה-USB שנמצא במחשב. בחלקו התחתון של השואב ממוקם פנס רב עוצמה אשר יאיר לכם את איזור השאיבה כך שלא תפספסו אפילו את הגרגיר הקטן שבקטנים. במכשיר יש לחצן שאיבה טורבו אשר מכפיל את עוצמת השאיבה ללכלוכים העקשניים. מחיר: 39 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

לא לשכוח

1. סוג מסנן האוויר שמותקן בתוך השואב חשוב מאוד במיוחד לאסטמטיים שבינינו. Sclass, נחשב למסנן הטוב ביותר כיוון שהוא אטום ואיננו מאפשר דליפתו של האבק החוצה.

2. אם אתם אסטמטיים ובחרתם בשואב עם מנגנון יבש, שימו לב שהוא מהסוג של שקיות מתחלפות, כך שבסיום השימוש תיזרקו אותה לפח.

3. שואבים שבהם האביזרים הנילווים מותקנים על גב השואב יחסכו לכם מקום וגם לא ילכו לאיבוד.

4. בדקו בחנות את משקלו של השואב – כדי שלא תקבלו קילה בזמן הניקיון.

5. מדדו את אורך הרדיוס והיקף עבודתו של השואב, ומרחב פעולה שהוא יאפשר לכם מבלי להיות צמודים לשקע החשמלי.

6. לבעלי הכלבים והחתולים, מסנני פחם הם הדגם הרצוי לביתכם, הפחם סופח את ריחות היצורים הפרווריים ומתאים גם לשאיבת שיערם הנושר.

המומלצים

חוץ מקפה עושה הכל - שואב Multifunction של חברת ווקס מדגם 6151SX - שוטף ומייבש מרצפות מכל הסוגים (ספונג'ה!), שוטף ומייבש שטיחים, ספות ומזרונים. הוא מגיע עם ערכת אביזרי שאיבה מתקדמת ביותר ורצוי שיהיה לכם מקום גדול לאחסן אותו. החל מ-1,690 שקלים. (שקם אלקטריק).

לא אוהב חיות מחמד - שואב אבק של חברת דייסון מדגם Animal Pro תוכנן במיוחד עבור ניקוי שיער של בעלי חיים. מדובר בשואב אבק ידני בעל עוצמת שאיבה חזקה הנטען במהירות ואוסף את שיער בעלי החיים בעזרת מברשת חשמלית. ללא התעסקות בשקיות, ריקון המיכל נעשה באופן היגייני.מחיר: החל מ-1,200 שקלים (שקם אלקטריק).

לא אוהב ריחות רעים - שואב אבק של דלונגי , מסדרת ORBIT, הבעל מסנן פחם פעיל לנטרול ריחות לא נעימים וחלקיקי אבק. מתאים לשימוש לסובלים מבעיות אסטמה ואלרגיה לאבק, הודות למערכת סינון אקטיבית בעלת 5 שלבים ומסנן פחם פעיל המנטרל גם ריחות לא נעימים. בנוסף, השואב בעל מערכת ניקוי Orbit EcoHeart ללא שקית אבק, בעל מיכל בתכולה של 4 ליטר, כאשר שליפת המסנן מתבצעת ללא מגע עם האבק. ( ניופאן יבואנית החשמל).

'שריג טופ סטנדרט' משיקה את סדרת ה- super power , הכוללת 4 שואבי אבק חזקים במיוחד מבית Morphy Richards למקסימום ניקיון במינימום התעטשויות. הסדרה כוללת 2 שואבים שוכבים ו 2 שואבים עומדים דו מנועיים חובטים, נוחים לשימוש ועובדים בשיטת הציקלון- המפרידה בין האבק והליכלוך לפילטר ומותירה אותו נקי להמשך עבודה מהירה ויעילה לאורך שנים. לשואבים יש פילטר HEPA אנטי בקטריאלי רחיץ ויעיל במיוחד נגד גורמי האלרגיה הנפוצים כגון- קרדית אבק הבית, וירוסים, בקטריות, עובש ואלרגנים שמקורם בפרוות של חיות המחמד.

הרובוט שינקה במקומכם

iRobot מציעים לכם שואב רובוטי קטן וממושמע, שמסוגל לשאוב בעצמו (ללא עזרה שלכם) עד 4 חדרים בגודל ממוצע. הוא ישוטט באופן עצמאי בין החדרים וישאב מרצפות ושטיחים.

לרובוט סוללה מובנת הנטענת בחשמל, והוא אפילו מגיע באופן עצמאי לעמדת הטעינה, זמן קצר לפני שהסוללה מתרוקנת לחלוטין. היתרון המשמעותי שלו הוא בכך שהוא פועל לבד ונכנס מתחת לרהיטים. מחיר: 1,600 שקלים. להשיג מהיבואן הרשמי, קהלת יבוא בע"מ.

  • עוד באותו נושא:
  • שואבי אבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully