וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתובב הראש

מתחת לבוטיק העיצוב 'קרוסלה', שוכנת מעבדת טקסטיל, שיוצרת את כל הפריטים המפנקים שילדים צריכים. אורגני ובעבודת יד

בבניין אחד ברחוב רוטשילד בתל אביב, שנבנה בשנת 1922 ושימש בתקופת תל אביב הקטנה את רופא הילדים ד"ר זיינשפיץ, שוכנת כיום 'קרוסלה', בית עיצוב לילדים. המקום שייך למעצבים יעל אוליאל ומיכאל ששון, ארט-דיירקטורים ותיקים בעולם הפרסום (אחד הפרוייקטים הגדולים של ששון הוא עיצוב בית האח הגדול).

קרוסלה בנויה מחדרים המעוצבים בשלמותם עם רהיטים, וילונות, מצעים, שמיכות, משחקים, אביזרי אופנה, ציורי קיר, גופי תאורה ועוד. רוב הפריטים מעוצבים ע"י צוות המקום, חלקם נולד משיתופי פעולה עם מעצבים צעירים וחלקם מיובאים מחו"ל, כשהמכנה המשותף לכולם הוא שפה חווייתית.

אחרי כל כך הרבה שנים בתעשיית הפרסום, מה גרם לכם לפתוח חנות קונספט לילדים?

"היינו בכל המקומות שרצינו להיות, נגענו בכל התחומים שרצינו לגעת, שהביאו אותנו בסופו של דבר לנקודת רוויה. החלטנו שאנחנו ממשיכים את היצירה והעשייה שלנו מכיוון אחר, של ילדים, כיוון שבשוק של המבוגרים יש הרבה יותר אופציות עיצוביות מאשר שוק הילדים. לילדים יש מאגר גדול מאוד של קונים, סבא וסבתא, דודים, חברים ועוד, שמרעיפים על הקטנטנים מתנות מרגע היוולדם. אנשים רוצים לילדים שלהם את הכי טוב שיכול להיות, זה עניין של סדרי עדיפויות. יש כאלה שלא יקנו בית חדש ויעדיפו לגור בדירה שכורה כדאי להעניק לילדים שלהם את ההכי הכי."

מה יש בקרוסלה שאין בחנויות אחרות?

"אנחנו מאמינים ומקווים שאנחנו לא יוצרים פה צרכנות נקייה, אלא צרכנות עם תרבות וערך מוסף שאנחנו יוצקים בכל פריט ופריט. המוצרים בחנות הם לא טרנדיים ולא בהשראת תכניות טלוויזיה שכרגע מוקרנות ומחר אינן. אנחנו יוצרים פריטים שבסופו של דבר יהיו חלק מתעודת הזהות של הילד, שנכסף באמצעותם לטקסטורות, צבעים, צורות, עבודת יד, פרופורציות ועוד מגוון של מרכיבים החוברים לעיצוב. כל רהיט, צעצוע או מוצר טקסטילי של קרוסלה, נעשים בכמויות קטנות ובאיכות משובחת."

על איכות משובחת משלמים ביוקר?

"המחירים בקרוסלה אכן לא זולים, מתוקף העובדה שהחומרים שאנחנו משתמשים הם אורגניים, טבעיים, או כאלה שמצריכים עבודת יד. אנחנו משתמשים בצבעים ידידותיים ולא רעילים, וכל תהליך העבודה של כל פריט מורכב ודקדקני. יחד עם זאת המודעות לסגנון חיים השתנתה, בעבר לא ידענו מה זה אספרסו היום יש לנו דרך מסוימת לשתות את האספרסו שלנו, בעבר אכלנו לחם אחיד היום אנחנו יודעים באיזה בוטיק לקנות את הלחם האהוב עלינו. כלומר נעשתה מהפכה תרבותית שהולידה עליית מדרגה בהתנהלות החיים שלנו. מכאן אנחנו מאמינים שקרוסלה היא סוג של סנונית בתחום הילדים, וככל שיתפתח והצריכה תגדל המחירים יהיו בהתאם."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

כיצד בא לידי ביטוי שיתוף פעולה שלכם עם מעצבים צעירים?

"כל מי שעובד בקרוסלה הוא מעצב שנבחר על ידנו, מעיצוב חדרים ועד עיצוב טקסטיל. מעבר לזה כל יום שני בין השעות 10:00-11:30 יעל "מקבלת קהל" - מעצבים צעירים, מתחומי עיצוב שונים מגיעים לקרוסלה עם עבודותיהם, ממוצר בודד, סדרה, חומר, גרפיקה ואיור, ויכולים להשתלב במשפחת קרוסלה אם זה בהדפסים על גבי רהיטים וטקסטיל, צורפות, סריגה, אריגה הדפסה ועוד."

מה עוד ניתן למצוא בקרוסלה חוץ מפריטים לילדים?

"אנחנו מתייחסים למשפחה כולה, כי כל אחד מאיתנו הוא חלק ממשפחה. לכן, אנחנו מעצבים גם חדרי משפחה, חמימים, מזמינים ונעימים כאלו שלא צריך להתנהג בהם בדרך מסוימת. בנוסף, יש לקוחות שמזהים אותנו ככתובת היחידה לעיצוב אחר, שהוא לא תעשייתי בפלטפורמה רחבה ומבקשים בקשות מיוחדות. אנחנו בהחלט לא עונים על כל גחמה של הלקוח, אלא מתרגמים את הצרכים שלו לשפה עיצובית "קרוסלית". לקוחה אחת הזמינה שולחן אוכל, אחרת הזמינה כרית גדולה לחתונה, מישהו הזמין קונספט לחדר של הבן שלו עם קיר טיפוס, כך שאנחנו מאותגרים מכל מה שמריח עיצוב ותואם ל-DNA של קרוסלה."

מה הפריט המנצח של קרוסלה?

"המחלקה המנצחת היא מחלקת הטקסטיל שכוללת מצעים, שמיכות, וילונות, וליין מוצרים ל-New Born כשהמוצר המבוקש הוא ערכות החתלה. יש לנו מעבדת טקסטיל מתחת לחנות, שבה אנחנו בוחנים, מנסים, מגששים בודקים ויוצרים פרטי טקסטיל במהדורות קטנות. המוצרים נבחנים על ידנו בקפידה, כך שיכול לקחת לנו חמישה חודשים ליצור פריט חדש אבל הוא יהיה הכי טוב. בדיוק כמו שההורים רוצים לילדיהם. המעבדה היא מעין האטלייה שלנו, עשיר בחומרים, חתיכות קטנות של בדים, צבעים, רשתות הדפס קטנות, וכל ילד שניכנס לשם מתקשה לצאת בשל גודל האטרקציה והחוויה במקום."

מה מצפה לנו בסיבוב הבא של הקרוסלה?

"אנחנו מקבלים אינספור הצעות מהארץ ומעולם, ואנחנו שוקלים לפתוח בברצלונה ושנחאי. אחרי הכל קרוסלה היא עדיין צעירה בת 3.5, ואנחנו רוצים להרגיש מוכנים כשאנחנו פותחים לה אחות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully