וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אידיליה הולנדית

המתנחלים, ההולנדים והנזירים הבודהיסטים, לא תמיד שואפים אל אותם הדברים, אבל מאוד מעריכים את האנרגיה של הצבע הכתום

סרטי ההתנתקות הכתומים היו הלהיט החם ביותר של קיץ 05' וגרמו להרבה אנשים להימנע מהצבע הכתום, רק כדי לא להביע דעה. אבל מאז עברו כמה ממשלות והיום נראה שהצבע הכתום הוא דווקא צבע של התחברות. הוא נחשב לצבע חובק וידידותי, המעודד תקשורת ולכן נהדר לחדר המשפחה והסלון, ומשתלב במטבח מתוקף היותו מעודד תיאבון. הוא מתאים גם לחדרי שינה של ילדים, כיוון שהוא מקושר עם חום ולחדרי ההורים, כי הוא משדר קרבה המשחררת אנרגיה מינית.

זהו צבע עוצמתי שיתאים לעיצוב בתים של אנשים נועזים שלא חוששים מצבע דומיננטי בבית. מנה קטנה של כתום יכולה בהחלט לשפר את מצב הרוח, לאנשים שהיצירתיות עצורה אצלם, חשים דכדוך וחוסר מרץ. פריטים כתומים יתנו תחושה מוארת בחדרים שחסר בהם אור שמש שופע ושילוב של מדבקות קיר יכול בהחלט להוות תחליף לאלו שלא מעוניינים בצביעת קיר שלם.

כתום הוא צבע שנוצר משילובם של צבעי היסוד אדום וצהוב, שני צבעים דומיננטיים חמים, ומי שחושש מעומס צבע, יכול ללכת על אפרסק וקורל, שני גוונים של הכתום, שיביאו איתם מתינות ורוך, אבל עדיין ישדרו את אותה האופטימיות באוויר.

כתום-זן

הצבע המשלים לכתום הוא כחול ומכאן תוכלו להשתעשע עם שני הצבעים על גווניהם השונים, שיאזנו אחד את השני בצורה הרמונית ומושלמת. שילוב של השניים מתאים במיוחד במוצרי טקסטיל, גופי תאורה פריטי דקורציה ועציצים, שלפי תורת הפנג שואי, עדיף למקם אותם לכיוונים דרום מערב ומערב.

בסין נחשב הכתום לצבע בעל עוצמה אדירה, ובעל איכויות של אנרגיה חיונית המעוררת קומוניקציה. הוא נחשב לצבע צעיר, עם תכונות של למידה והתבוננות, הבנת הסבל וההשתחררות ממנו, לכן גם הנזירים הבודהיסטים שמזדהים עם תכונות הכוח והחוכמה של הצבע, לובשים גלימות כתומות. ההולנדים, הנחשבים לנצר נסיכות בעלת השם הכתום אורנז'-נסאו, הפכו אותו לצבעם הלאומי. הציירים ההולנדים של המאות הקודמות, ביניהם רמברנט, וואן גוך, הרבו להשתמש בכתום בציורים שבהם רצו להדגיש אידיליה פנטסטית.

חברות האופנה גולף, קסטרו ורשת תכשיטי אמארו חוזות כי הגוון החם והאופטימי הולך לככב בקולקציות קיץ 2009 ומסתמן כאדום החדש של השנה. אבל למרות כל תכונותיו הנעלות אין צורך להשתולל ולעטוף את כל הבית בכתום שעלול ליצור התרחשות יתרה. מבואה כתומה, ארונות מטבח כתומים, שטיח בסלון או שעון קיר גדול, יהוו מעיין כתמים גדולים של צבע ויעשו את העבודה.

  • עוד באותו נושא:
  • צבע כתום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully