וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוק'נרול ושאטו צרפתי

אלין וסקוט מנסים לפתות אתכם להיכנס לסטודיו החדש שלהם, עם כורסאות שאפשר לכתוב עליהן בגיר וספות חסינות אש

בשבוע שעבר פתחו המעצבים אלין ליקא וסקוט טלמון, סטודיו חדש לעיצוב פנים ועיצוב רהיטים. החלל בו בחרו להתמקם, שוכן ברחוב מרכז בעלי המלאכה בסמוך לשינקין, אליו מגיעים דרך חצר אחורית שחושפת במפתיע את העיצוב הבוטיקי של המקום. הסטודיו נקרא באופן טבעי "אלין סקוט" והשלט המורה על המקום נמצא דווקא בתוך החלל ולא בחוץ, ומעיד בין יתר כוונותיהם של השותפים, על עיצוב אינטימי ולא מוחצן.

אלין, בת 30 וקצת, הגיעה לארץ אחרי שהות של 9 שנים בניו יורק, שם למדה עיצוב פנים. בארץ היא הצטרפה לצוות המרצים של ויצו חיפה והמכללה של בניין ודיור והגישה תכנית עיצוב בערוץ החיים הטובים בכבלים. סקוט, בן גילה של אלין, הגיע דווקא מרקע של הפקות סרטים וטלוויזיה והיה סטודנט של אלין בקורס לעיצוב פנים שהעבירה בבניין ודיור. עם סיום הקורס עבדו שניהם כמעצבי הבית של חנות העיצוב Rugine בת"א ולפני שבעה חודשים הגו את הרעיון לפתוח מקום משותף.

תוך שלושה חודשי עבודה אינטנסיביים הם פתחו סטודיו המציע שירותים של עיצוב פנים ועיצוב רהיטים אישי. תכנון של בית מצורת החלל ועד לסטיילינג.

רצפת קורות עץ והווילונות הכהים של הסטודיו, מזכירים יותר מועדון קטן ואינטימי, מאשר משרד של מעצבי פנים. בצד אחד תמצאו שולחן שרטוטים ובקצה השני והלא מרוחק, אזור ישיבה נינוח עם ספה מיוחדת שבגבה אפליקציה של נשר וגוף תאורה עומד משופשף ומקולף. אין ספק שקל יותר לתכנן את הבית שלך בחלל מעוצב ולא באווירה משרדית.

למה להשקיע בעיטור כל כך מרשים וייחודי דווקא בגב של ספה?

"מתוקף היותנו מעצבים אנחנו שמים דגש על כל זווית של מוצר שיוצא מהסטודיו שלנו. בעידן הנוכחי העיצוב נוטה להתעלם מפריטים שלא נראים לעין וזו טעות, כיוון שאז הם מכתיבים לנו כיצד להשתמש בפריט. כיום ריהוט הוא לא רק פונקציה, אלא פריט המוצב במרכז הבית כסמל של סטטוס לכל דבר, מכאן נוכחותו צריכה להיות שלמה וטוטאלית מכל זווית שרק נבחין בה".

בימים אלו שרבים מבתי העיצוב מציעים עיצוב בתפירה אישית, מה הייחודיות של "אלין סקוט"?

"ראשית אנחנו מעצבים לאנשים כמונו, כאלה המודעים לחשיבותו של העיצוב והשפעתו על חיינו. אנחנו אמנם נותנים מענה לחשקים, החלומות והפנטזיות העיצוביות של לקוחותינו ויחד עם זאת המאפיין הבסיסי של סטודיו שלנו הוא שילוב של רוק'נרול ושאטו צרפתי."

איך משלבים קצוות מנוגדים כאלה ברהיטים?

"הרוק'נרול מאופיין בנועזות והשאטו הצרפתי מתון וקלאסי, מתחשב במסורות קודמות. השילוב בין השניים בא לידי ביטוי בצבעוניות חסרת מעצורים וחסרת פחדים, עם צורות ריהוט נושנות האופייניות לטירות העתיקות כמו כורסאות עם משענת גבוהה, ממנה יוצאים זוג כנפיים. בנוסף אנחנו משתמשים עם דימויים מפתיעים, כמו הנשר שעשוי ראשי מסמרים בגב ספה מדגם Eagle."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בתוך החלל יש לוגו שלכם, עשוי ניאון כחול. גם הוא בהשפעת הרוק'נרול?

"זהו גם אלמנט רוק'נרולי, ובנוסף הוא נעשה בהשראת הזיקוקין שבהם צפה סקוט בחגיגות ה- 4 ליולי, במשך שעות ארוכות. הלוגו הוא כתב יד של שנינו מאחר ולא מצאנו פונט כלבבנו, כמו כל המקום שמבוסס על מעשה ידנו."

קהל היעד שלכם?

"אנחנו שמים דגש על Hospitality. נושא האירוח שנמצא במגמת עליה מאוד חזקה בעולם כולו, צובר תאוצה גם בארץ. מלונות בוטיק, חדרי אירוח ומרכזי ספא למיניהם, יהנו מאוד ממה שאנחנו מציעים. תחום זה דורש מאיתנו לעמוד בתקנים מחמירים ובטיחותיים, כמו בדים חסיני אש, דוחים כתמים ומים, בדים כביסים שנשלפים בצורה נוחה במיוחד, עמידים בפני שחיקה ובעיקר נוחים ונעימים למגע. זהו עיצוב פונקציונלי ופרקטי שיכול להתאים גם ללקוחות פרטיים המחפשים איכות ארוכת טווח. מעין פריטים שהם על זמניים."

מה הפריט המנצח של הסטודיו?

"כורסת Too Cool, נטולת ידיות המאפשרת חלל מרווח סביבה, מרופדת בד טבעי וממוסגרת אלון מבוקע טבעי עם טקסטורות משתנות. שמנו דגש על כריות המושב שמולאו בנוצות טבעיות וכל מי שיושב עליה שוקע בנוחות מרבית ומתקשה לקום ממנה.

בגב הספה הוספנו לוח של פעם, עליו כל אחד מוזמן להוסיף עיטור משלו בעזרת גירים. אם זה בבית של משפחה הילדים יכולים ליהנות ממנו בשלל ציורים, זוג יוכל להתכתב עליו או להשתמש בו כלוח השראה. ועם זה מיועד למקום אירוח תמיד יוכל לשרת את צרכי המקום עם אינפורמציה חיוניות. באמצעות הלוח הספה הופכת לפריט שימושי מכל הכיוונים וכזה המרמז על אופי הדיירים והדינמיקה שביניהם."

איך פותחים מקום חדש בצל המיתון הכלכלי?

אנחנו מאוד מאמינים במה שאנחנו עושים, אנחנו חיים את העבודה שלנו, ולכן כמו שהחיים ממשיכים זה נראה לנו אך טבעי להגשים את החלום מבלי להיות מאוימים מהמיתון. יחד עם זאת אנחנו מציעים משהו אישי ומיוחד יש לנו את הכלים, הידע והניסיון בתחום שהוא כלל לא חדש לנו."

מחירים: לפי הזמנה (לעשירון העליון ומעלה). "אלין סקוט", מרכז בעלי המלאכה 17 (הכניסה מהחצר), תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • אלין סקוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully