וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגוון הדביק

אם תגזימו עם הצבע הוורוד בבית, הוא עשוי להיראות כמו החדר של אחותכם התינוקת (או לא). שלבו אותו עם קצת אפור ותשיגו יופי של מצב רוח

מעצבת האופנה הבריטית בטסי ג'ונסון, שנחשבת לאחת היוצרות הנועזות והמטורללות בסצנה, ידועה בחיבתה המוגזמת יחסית לצבע הוורוד. הטון השולט בדירתה הפרטית הוא גוונים שונים של ורוד, ולא תצליחו לאתר אזורים בבית בצבע אחר.

לכל אחד מגווני הוורוד, משמעות ואפקט משלו בעיצוב הבית. הגוונים הבהירים והפסטליים משרים אווירה רגועה ושלווה ובאמצעות גווניו הכהים והדומיננטיים, אפשר ליצור אווירה חושנית, שתתאים יותר לחדר השינה. תוספת של אדום, כתום ,צהוב ושאר גוונים חמים, לצבע הוורוד, תיצור מראה אקזוטי וטרופי, ממש כמו שעשה הצייר הצרפתי פול גוגן, בציוריו המאוחרים, בתקופה ששהה באיי טהיטי. פריטים משלימים ואריגים ורודים עשירים, יעוררו תחושה חיה ותוססת בבית, אבל כדי להימנע ממראה צעקני, חובה להוסיף קצת לבן, שיביא לאיזון ההכרחי.

בבתים שהסגנון הרווח בהם רחוק מהנטייה הקיצונית של ג'ונסון, שם תמצאו רוח קרה יותר, הייטקיסטית ומינימליסטית, אפשר ללכת על תוספת של נגיעות ורודות בכריות נוי, אגרטל גדול, גוף תאורה או מפה על השולחן. מאירה סיטון, סטייליסטית לבית, בוגרת שנקר, המתמחה בשילובי צבעים, מציינת כי ורוד במאסה גדולה, הוא צבע שמתקשר לנו מיד עם חדר ילדות או כצבע מאוד נשי אבל עם זאת, ניתן להשיג באמצעותו אווירות שונות וסגנונות שונים, תלוי באופן השימוש בצבע.

סרט פורנו ורוד

ורוד בשילוב עם לבן וירוק, מתקשר עם פריחה, ומכאן ייתן לנו מראה רענן, נשי, וגם ילדותי, המתאים לעיצובם של חדר שמש, מרפסת חורף, חדר משפחה ומטבח. לעומת זאת בקצה השני של הסקאלה, ורוד עז בשילוב עם אפור כהה ושחור, יביא למראה סקסי ומסתורי, שמתאים לחדר שינה גם לנשים וגם לגברים, תלוי ביחס בין הצבעים (כמה ורוד לעומת כמה אפור, כלומר איזה צבע הוא השולט בחדר). "כדי לקבל מראה קלאסי ואלגנטי", אומרת מאירה, "יש להוסיף ורוד לצבעי הבז' והחום בצורות ומרקמים שונים, שילוב שיכול להתאים גם לחדר המגורים" .

בהודו, ורוד מסמל בתולין ותמימות מינית, ובשנת 2006, החליטו רשויות העיר Aurangabad, שבמזרח המדינה לצבוע את כל העיר בוורוד במטרה להוריד את רמת הפשיעה והאלימות באזור. ההודים האמינו שהצבע האופטימי יעלה את מוראל התושבים בעיר וישפיע על רמת החיים והמצב רוח. ביפן, "סרטים ורודים" הם סרטי סקס, ומכאן משמעות הצבע מעידה על ארוטיקה ותשוקה מינית.

בתרבות הסינית ורוד קשור לרוך ורוגע. הוא מורכב משילובם של אדום - יסוד האש ולבן - יסוד מתכת, ועל פי הפנג שואי הוא יעיל מאוד לבריאות והחלמה נפשית ופיסית. סביב הוורוד שוררת אנרגיה חיובית והוא מאפשר חשיבה בהירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully