וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריו עיצוב

22.10.2008 / 14:28

גדי אלימלך ילמד אתכם להתלבש, מעצבת המקום תתן טיפים לעיצוב הבית ואפילו תעמדו ותשזרו פרחים. הכל בשלושת המפגשים בקורס של Ldh Design

Design , מתחם עיצוב קונספטואלי במושב אודים, הכולל חנות, קיום סדנאות בנושא עיצוב והענקת שירותי סטיילינג בעיצוב, פותח קורס עיצוב וסטיילינג לבית, במסגרתו יילמדו עקרונות העיצוב.

הקורס כולל 3 מפגשים, בני שעתיים כל אחד. המפגש הראשון יעסוק במושג אסתטיקה וכיצד הוא מתבטא בעיצוב פנים והקניית כלים שיסייעו לנו לבנות מראה הרמוני ואסתטי ולשדרג את החלל הקיים.. הסדנא תועבר ע"י קרן לחמן-לישנסקי ,מעצבת הבית של LDH Home .

המפגש השני יעסוק בסטיילינג אופנה, מגמות, טרנדים וסגנונות באופנה העכשווית, כולל דיון בשאלות מה משדר הבגד שאנו לובשים, כיצד להתאים את הלבוש למבנה הגוף ולאורך החיים נדבר על. את הסדנה יעביר ג גדי אלימלך

נושא המפגש השלישי והאחרון הוא אמנות האירוח. במרכזו יילמדו המרכיבים הבונים אירוח מוצלח, בניית אווירה והתאמת העיצוב לאופי האירוע ולמס' המוזמנים.מפגש יכלול גם התנסות בשזירת סידורי פרחים חגיגיים ופשוטים להכנה. הסדנא תועבר ע"י קרן לחמן- לישנסקי ושוזרת הפרחים אילנית ורדי-ברנע.
הראשון יחל ב- 4 בנובמבר. עלות הקורס (3 מפגשים): 800 ש'.

טל להזמנות מקום: 09-8850630. במקום חניה חופשית לנוחיות המבקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully