וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעור מתוח

המעצב איציק פטל, משיק קולקציה חדשה שכוללת גם ספת עור אדומה מבריקה באורך 2.80 מ' בלי כריות גב זזות ומטרידות

מעטים הם המעצבים שהולכים צעד אחד לפני כולם בכל הקשור לשילוב בין העולמות, למה שמכונה כיום " פיוז'ן", אותו מושג חדשני המתאר שילובים של צורות, מרקמים, חומרים, סגנונות וצבעים. נראה כי המעצב איציק פטל - בעל גלריית הרהיטים ART" אמנות בריהוט", הסמוכה ל"דיזיין סנטר", לא הרחק מקניון איילון - מצליח לעשות זאת היטב. ה"התפרעות" שלו מבוקרת במינון הנכון, והוא יודע להתאים את השילובים המקוריים שלו לרצונות, לדרישות ולאופיים של לקוחותיו. פטל, שלרגע אינו קופא על השמרים, מספר בלהט כי "המטרה שלי הוא ליצור רהיט חדשני ומקורי, אך כזה שישתלב בהרמוניה מלאה בבית, כלומר מקורי, אבל עם שימת גבולות ועם תשומת לב לטווח הארוך, ולא לפי גחמות של טרנד חולף כזה או אחר". לטענתו, העיצוב המנצח הוא העיצוב המשולב - הקלאסי לצד ההיי-טקי, המודרני לצד רטרו.

ואכן, שיטוט בגלריה של פטל חושף ניגודים מרתקים בין צבעים, חומרים וטקסטורות. בין שלל הפריטים המוצעים כאן, ניתן למצוא את אחד הפריטים המעוררים קריאת "וואו", בדמותה של ספת "הוט רד" באורך מפתיע של 2.80 מטר, בעור אדום בוהק, ומושכת אליה את מירב תשומת הלב של המבקרים במקום. בספה, כמו בשאר הדגמים במקום, העיצוב והפרקטיקה חיים יחדיו בשלום ובהרמוניה. כך, הברק המהמם שהיא מקרינה הוא למעשה תוצר של ציפוי למינציה המהווה הגנה מפני שריטות.

הספה מתהדרת בתפירה אינדיאנית שוברת מוסכמות - תפירה גסה, אם כי מאד מיוחדת, שעד לפני כמה שנים לא הייתה עוברת את סף ביתם של רבים. כפי שכבר ציינו, הפיוז'ן שולט כיום בכל. היושבים על הספה לא יקומו במהרה.היא מורכבת משלוש שכבות מפנקות של גומאוויר מוקצף, שכבת ויסקו ושכבת פוך נוצות שישאירו אתכם ישובים על ה"הוט רד", בנוחות ובשלווה.

כדי לא להעמיס על הידיים או הראש

"ספה זו מאופיינת גם במושב וגב קבועים", מסביר פטל, "שום דבר לא נועד להתפרק, כך שהעור מקבל את המתיחה הטבעית. חסל סדר סידור אינסופי של כריות הגב והצמדתן אל המושב, בנוסף, ומתוך הקשבה לצורכי הלקוחות, עיצבתי את הספה עם גב גבוה במיוחד - מה שמאפשר השענת הראש לאחור בנוחות.

הכורסה, מדגם "אפריקה", מעור Used כוללת את החומרים המפנקים, הגימורים ושיטות העבודה של ספת "הוט רד" והיא בעלת ידיות נמוכות, כדי שלא להעמיס על הזרועות. כמעצב, אני מחויב לנושא הארגונומיה ולא רק לפן האסתטי", מסביר פטל וממשיך, "אדם חוזר מותש מיום עבודה, ותפקידי להעניק לו תחושה של מלך או מלכה, כמובן. מדובר בשילוב בין עולם העיצוב לעולם הפרקטיקה, כאשר אף אחד מהעולמות אינו גוזל מאומה מן האחר".

ספה מרתקת נוספת, המעוצבת בסגנון צעיר למדי, היא ספת "ארט", ספת עור שחורה ורכה שעיצב פטל בהשראת הסגנון היפני. הספה נמוכה יחסית ועמוקה מה. תקן המקובל. היא מתהדרת בתפירת "קווילט" איכותית, המחלקת את המושב לריבועים - ריבועים. את התמונה משלימות כריות שחורות, הנחות על גב הספה. יש לציין כי הספות ושאר מערכות הישיבה, שמציע פטל, כוללות גימורים קפדניים גם מאחור, כך שניתן למקמם ללא חשש גם באמצע החלל.

עוד מגאוות המקום הן ה- Love Seats, הנקראות גם "כורסאות רביצה", הנוטים לשדרג כל חלל ולשדר פינוק נהנתני לעילא. המערכת מיועדת לזוג ואף להתכרבלות של משפחה קטנה. בנוסף, מצאנו כאן גם את "ונוס" - שז-לונג בעל מראה צרפתי למהדרין וצורה מעוגלת מפתיעה, בעלת קימורים נשיים, בגווני בורדו עזים ועיטורים קלאסיים באדום.

מזווה של אלקטרוניקה

תחום התמחות נוסף של פטל הוא פינות האוכל. דגם "אמבויה", למשל, מציג לראווה מבנה גיאומטרי מאוד לא שגרתי. העץ כולל שלהבות מבריקות, בעלות עוצמה שקשה להישאר אדישים בפניה. לשולחן, שמראהו מזכיר פגודה יפנית, יש רגל מרכזית הנותנת למסתכל תחושה כאילו הוא צף באוויר. מבחינה פונקציונלית, תצורה זו מספקת מרווח תנועה רב ליושבי השולחן.

השולחן, שאורכו 2.40 מטר, ניתן להארכה במטר נוסף באמצעות פתיחה חכמה ממרכזו. לעומתו, השולחן מדגם "אבירים", קבל את השראתו מתקופת ימי הביניים: קווים ישרים, מראה פשוט ורגל מרכזית עם קורה מקשרת. השולחן עשוי מליבת עץ אלון צרפתי משובח, והוא צבוע בחום בהיר מט - הנותן תחושה אותנטית.

דוגמה מעניינת לשילובים בין עולמות תוכן שונים שיוצר פטל, הוא שולחן אוכל עגול, בעל פלטת עץ טבעית לחלוטין, המשדרת חום וניצבת על רגלי נירוסטה, שמטבע החומר יוצר תחושת קור. לצד כל אלו ניתן למצוא כאן מזנון שמספק את 'הכל מהכל', כאשר סודו טמון בחלוקה שבו: שתי מגירות בחלקו העליון, דלת אחסון קטנה מימין ועגלת בר נשלפת משמאל. ואם לא די בכך, מעניק חלקו האמצעי של המזנון את כל מה שדרוש בכדי להתענג על מערכת קולנוע ביתית, וזאת בעזרת" קלאפה" מתקפלת ומגירות המיועדות למכשירים האלקטרוניים. נראה כי האלוהים אכן נמצא בפרטים הקטנים.

המקום, המעורר תחושה ביתית, מאכלס לצד פרטי הריהוט הגדולים, שלל אבזרים משלימים כגון מראות מעוצבות, וילונות מעוררי השראה, נברשות קריסטל, אגרטלים שונים, יצירות אמנות תלויות על הקירות, כיסאות בר קלאסיים ומודרניים ושטיחים איכותיים במיוחד.

לקוחות המגיעים לחנות זוכים ל"תחקיר" מצד פטל, על אורח חייהם, סגנונות האהובים עליהם, רצונותיהם וצורכיהם." באופן הזה, עם ההתאמה לאופי הלקוח ולאופי הבית - נולדים רעיונות חדשים", מסכם פטל את התורה כולה. לכם לא נותר אלא להגיע, להציץ ולהידלק.

ארט-אמנות בריהוט, הלח"י 10 בני ברק ליד דיזיין סנטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully