וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תגעו לי בקוטג'

רוני מולה

8.10.2008 / 14:48

לסטפן בוכברגר נמאס מה"ניסויים המדעיים" שעורכים שותפיו למקרר, והוא עיצב מקרר ייעודי, בחלוקה נוחה וצודקת

מכירים את המקרר בדירות של שותפים, כשלכל אחד יש מדף משלו ואך שלפעמים המדף של שותפך לדירה מעלה עובש או גרוע מזה, מטפטף לך למדף התחתון על כל הסירים של אמא?

המצב המסריח הזה, הוא שהניע את סטפן בוכברגר לעצב מקרר, הבנוי בחלוקה נפרדת אך הוגנת, עם תא קירור אישי לכל שותף. בוכברגר, בוגר האוניברסיטה לאמנויות בווינה, הגה את המקרר עבור תחרות העיצוב השנתית, ה'דיזיין לב' Electrolux, המתקיימת השנה זו הפעם השישית. המקרר כולל בסיס ועליו 4 תאי קירור, דמויי לוקרים, כשלכל תא דלת נפרדת, עם מקום לבקבוקים עומדים (קטנים), ירקות וגם תא הקפאה מינימלי (לשאריות הפיצה).

הרעיון היה חלק משיעור באוניברסיטה, שנושאו היה שמירת החלל האישי נקי ומסודר. "החלטתי ליצור מקרר שיתופי מכיוון שאין דבר מגעיל יותר ממקרר מלוכלך בדירת שותפים. בזמן שהייתי סטודנט גרתי בדירה כזו". מסביר בוכברגר באתר הרשמי של התחרות. ידיות בצידי הלוקרים הופכים אותם בקלות לניידים, כך ש"אם אתה עובר לדירה חדשה, אתה פשוט יכול לקחת את המקרר שלך יחד איתך, כמו מזוודה".

תחרות "מעבדת העיצוב של אלקטרולוקס", פתוחה לסטודנטים לעיצוב ולבוגרים בתחום, שיש להם רעיונות חדשניים הנוגעים לתחזוקת בית עתידנית. המקרר של בוכברגר הגיע לשלב הגמר יחד עם עוד 9 מתמודדים, שנבחרו מבין 600 משתפים מ-49 מדינות. הזוכים יוכרזו בציריך היום ומחר (8-9 באוקטובר). הדגם הוא בינתיים בגדר רעיון ועד שייצא אל החנויות, תאלצו להסתפק באיומים כתובים על הסירים וקופסאות הקוטג' או להצביע למקרר באתר התחרות הרשמי.
(כתבה: רוני מולה)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מקרר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully