וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג לחג

לרה רוטר

30.9.2008 / 16:12

אלטרנטיבות חג משמחות לקרפיון, שלא כוללות סכין ומזלג

כשעושים פיפי

בית הכיסא הזה מורכב משני חלקים: מיכל הדחה "אמיתי" ומסביבו אקווריום עם דגים. העיצוב שייך לחברת AquaOne, שממליצה עליו בעיקר לאנשים שמתקשים לגדל דגים (הם שיעריכו את העובדה שבית הגידול של הדגים נמצא בסמוך לבית הקברות שלהם). המחיר הוא 300 דולר ובאתר הרשמי תוכלו להתרשם משפע עיצובים אפשריים לאקווריום, כולל סביבה טרופית ואווירת כריסמס חגיגית בשירותים.

וגם כשמצחצחים שיניים

ואם כבר עסקינן בדגים שבחדר האמבטיה, חברת EVEN האיטלקית מציעה לקרפיונים פתרון אלטרנטיבי לשולחן החג. בתוך הכיור מותקן אקווריום מזכוכית משוריינת הכולל חצץ, צמחיה, משאבה ותאורה. בהחלט לא מומלץ להתקין במטבח. מחיר: 15,360 ש'. להשיג ברשת נגב.

זרקו לו עצם

פנקו גם את החתול בחג וזרקו לו עצם - M.A.X SCRETCHERS היא חברה אמריקאית המייצרת אקססוריז לגירוד. מיטת הדג של MAX משמשת גם כזולה וגם כתיבת גירוד ומניקור. היא עשויה 30 אחוז חומר ממוחזר וניתנת כולה למיחזור. שטח חידוד הציפורניים עשוי חומר טבעי והיא מגיעה בצבעי ירוק וסגול, כתום ותכלת, ורוד וחום, אדום וכחול כהה, צהוב ואדום וצהוב וחום.
מחיר באמזון: 14.5 דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

לנועזים

חברת CORBUS BOARDS מייצרת סקייטבורדים מאלומיניום בעיצוב חדשני. הסקייטבורד בצורת שילדת דג יכול לעזור בשעת מצוקה למנוסה זריזה משולחן הסעודה, גלגליו הרכים בקוטר של 70 מ"מ, אורכו וצורתו המתאימים לגודלו של כל סקייטבורד מקצועי והסרטים הזרחניים המשולבים בחלקו התחתון, בהחלט יעשו את העבודה. מחיר: 350 דולר.

לנועזים פחות

לנועזים פחות, מציעה חברת UMBRA הקנדית סבוניות סולידיות בצורת אידרת דג, העשויות מסיליקון. גודל הסבוניות 6X17 ס"מ והן מגיעות בצבע ורוד, שחור, ירוק וטורקיז. מחיר: 59 ש'. להשיג ב"אלמנטו" רוטשילד 119, ת"א. (ליקטה וכתבה: לרה רוטר).

  • עוד באותו נושא:
  • דגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully