וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבבות לשעת חירום

לרה רוטר

16.8.2008 / 12:30

למקרה שאיכשהו אתם תמיד לבד בוולנטיין, טו באב או פסח או שאתם לגמרי מאוהבים, אבל נרתעים מזה

עזרה ראשונה

מעצבת התכשיטים האוסטרית ALYSSA DEE KRAUSS, עיצבה פלסטרים מפלדת אל חלד או זהב 18K, שמגיעים ארוזים במגבת לבנה ומיועדים לחבישה של לב שבור. במקרה שהתאהבתם, אפשר לגלגל את הפלסטר ולהפוך אותו לטבעת נישואין. בכל מקרה, החלק הסופג של הפלסטרים, מגיע עם טיפת "דם". אדומה. מחיר: 250-1,100 דולר. טבעות נישואין: 300-1,300 דולר.

לב של אבן

הקרמיקאית האוסטרית RENATE HATTINGER, עיצבה לב מקרמיקה המצופה זהב טהור. במקום לשבור למישהו יקר את הלב, אפשר לנסות לנפץ את החפץ היקר הזה למען שלום בית. מומלץ להחזיק בו כחפץ נוי היעיל גם לשעת חירום!

לאכול את הלב

לאלו שחושקים לאכול את הלב של בני זוגם, עיצב היפני GAKU OTOMO שוקולד בצורת לב אמיתי שבעזרתו אפשר בהחלט לממש את האימרה "אכל לו את הלב". עדיף לאכול את השוקולד ולהניח את אהובכם לנפשו.

תליון זכוכית

תליון מזכוכית מורנו של המעצבת הצרפתייה MELANIE FONTAINE שמצהירה שזהו תחליף לכל מי שמעוניין לאותת לסביבתו שהוא מאוהב, אבל נמנע מלהיראות כמו מתבגרת בת 16.

לב של זהב

אנימטור שפיתח אובססיה לאנטומיה, מציע באתר הרשמי שלו פריטים מעוצבים של שלל אברי גוף בהם הוא מאוהב. מכיוון שאנשים עם לב זהב הם נדירים, גם הסדרה הזו של לבבות בד מוזהבים (שנראים קצת כמו בן דוד של קשקשתה) מגיעה במהדורה מוגבלת של 200 לבבות בלבד. כל השאר ייאלצו להסתפק בגרסה האדומה. מחיר:30 דולר באתר הרשמי.

(כתבה: לרה רוטר)

  • עוד באותו נושא:
  • טו באב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully