וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו טיפ - לוחמה טבעית בקיץ

לרה רוטר

4.8.2008 / 11:25

השמנים האתריים שיחליפו את הכלור בבריכת הילדים בחצר, יבהילו נמלים ויהממו ג'וקים

השילוש הקטלני של ילדים, קיץ ויתושים, עלולים להעביר אפילו את ההורה הסבלני ביותר על דעתו. היתרונות שיש לשמנים אתריים, חוץ מריח טוב והרגעת האווירה, הם לפעמים מפתיעים.

נניח שהחלטתם להקים בריכה בחצר להעסקת הזאטוטים, ואין לכם חשק להתחיל להתעסק עם כלור או לגרום לילדים שלכם לקחת אותו לריאות. עידו מגל, מחברת השמנים "ליבידו", מציע טריק מעניין: טפטפו 30 טיפות של שמן לבנדר (לבריכה בקוטר של 3 מ') והוא יחטא את המים כתחליף לכלור, ירחיק מעופפים למיניהם וירגיע פצעים ושריטות. אם הילד שלכם נוטה להזיע או לסבול במיוחד מהחום, אפשר להוסיף למים כמה טיפות שמן, מנטה שיתנו תחושה קרירה וצוננת.

כדי להרחיק נמלים בבית, מומלץ להשתמש בשמנים אתריים עם ריח חזק כמו קינמון, רוזמרין או ציפורן ולטפטף כמה טיפות מהשמן בחרירים שמהם יוצאות הנמלים. הבעיה היא אמנם שהנמלים תמיד ימצאו חור לחדור ממנו. הפתרון: לוחמה עיקשת. לטיפול טבעי בנוכחות בג'וקים, מומלץ לטפטף אל תוך פתחי הביוב שמן קינמון, הרוזמרין או הציפורן.

להרחקת יתושים מחדר השינה, רצוי להחזיק ליד המיטה ציטרונלה או למון גראס ואפשר גם לטפטף כמה טיפות מהשמן על השמיכה. שמן נוסף שרצוי שיהיה בהישג יד הוא שמן לבנדר, אותו אפשר למרוח על העקיצה, להרגעת הגירוד, גם מתוך שינה ובעיניים עצומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully