וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפניקו את הפיקניק

לרה רוטר

7.5.2008 / 11:26

6 גאדג'טים חיוניים למנגל מוצלח ולנפנוף ללא תקנה

גריל חזיר

גריל החזיר של TRAEGER GRILLS, צולה, מעשן ומבשל בדיוק כמו כל מנגל אחר, אבל בתוספת חיוך. החברה מתמחה בייצור גרילרים המחממים בעזרת עץ ואוויר. איך זה עובד? יוצקים כדורי עץ לגריל ומפעילים. מוט חם נכנס לפעולה ומצית את העץ. לאחר 4 דק' הגריל מחומם ומוכן לצלייה, עישון או בישול, בסגנון תנור טורבו. 1,599 דולר.

זבל מעוצב

חברת SELLETI משיקה שקיות זבל מעוצבות, שיכולות לשמש פתרון נהדר לאריזת זבל בצורה אסתטית ונעימה, ארוזות בצורה שטוחה במארז המכיל 10 יחידות ומחירו 13 ש"ח. גודל השקיות:110X70 ס"מ והן מגיעות בהדפסים שונים בגוונים ירוקים על רקע לבן. להשיג ברשת חנויות "סוהו".

מטבח נייד

חברת דקור מציעה מטבח נייד למי שאוהבים למנגל כאילו הם בבית. יש בו כיור וברז עם תאורה, כיריים לצלייה בצורת צילינדר או ריבוע - גריל או גז, מתלה למחבתות וסירים ואפשרות ל-3 יחידות אכסון: מדף לתבלינים, ארון ויחידת אכסון מתחת לכיור או מדף למגבות. כיור וכיריים 60X60 ס"מ קוטר, 170 ס"מ אורך, 65 רוחב, וגובה של 120 ס"מ (מהרצפה ועד משטח העבודה 95 ס"מ). החל מ- 25 אלף ש'.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שירותים ניידים

COMPOSTERS- GREEN CULTURE מציעה שירותים ניידים, אותם ניתן להציב בדיסקרטיות מאחורי השיחים. הם וקלים לנשיאה אקולוגים. הרעיון הוא פשוט: מותחים את השקית העשויה מעמילן תירס הצבוע בפיגמנט שחור על מסגרת הפלסטיק הממוחזר והשירותים מוכנים לשימוש. בסוף היום אורזים את התוצרת ו משליכים לפח. גם כוחות נאט"ו משתמשים.

פרות

המעצב הצרפתי HERVE MAT&JEWSKY מביא את הפרות לא רק למנגל. האוהל שעיצב משתלב נפלא על כל רחבת דשא ירוקה ונותן אשליה של פרות רועות באחו. מידותיו של האוהל 250 ס"מ אורך, 150 ס"מ רוחב וגובהו 120 ס"מ.

חולצת מנפנף

לא התברכתם בשערות חזה מפוארות? תמיד רצית להרגיש איך זה להיות מנגליסט אמתי? איתמר שמשוני ואלי פרמינגר, חברי קבוצת סמיטריילר - סטודיו לעיצוב מוצר ועיצוב גרפי, הם מעצבים צעירים בוגרי בצלאל שעיצבו לרגל יום העצמאות הקרוב את חולצת המנגליסט. טישירט עליה הודפסה גופיית סבא, מעט שערות חזה ושרשר. יאללה לנפנף!! מידות: S-XL. מחיר: 38 ש'.
להשיג בלעדית בהילולה, הגנים 10 קרית שאול רמת השרון 03-6440228

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully