וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי תרגיעו

לרה רוטר

30.4.2008 / 18:00

'בסיזר ספא' החדש ניסו להימנע מכל קלישאה שכוללת פעמוני רוח ונרות ריחניים והלכו על סוויטות עיסוי בסגנון מרוקאי יפני או צרפתי

המראה מוכר: יש לכם יומוהולדת, אתם מקדימים קצת, נרגשים, מקבלים חלוק ועוברים לחדר המתנה, עם כמה כורסאות, תה ועוגיות. שני שלוקים ואתם מובלים ע" המעסה שלכם להיום לחדר המסז'ים. מיטת טיפולים, כמה נרות ופעמוני רוח – ואתם מסודרים. מכל הקלישאות האלה ניסתה האדריכלית שירלי דן, להימנע, בזמן שעיצבה את "סיזר ספא", החדש במתחם סי אנד סאן בת"א.

בחזונה שאפה דן להעניק לכם עיסוי ולגרום לכם להרגיש במרוקו, טוסקנה, יפן או תאילנד. להעניק לכם "רקמות עמוק", ולתת לכם תחושה שאת אשת הנשיא או שאתה הנשיא בעצמו. התוצאה היא חדרי טיפולים המעוצבים כל אחד בסגנון שונה.

"הרעיון היה לעשות ספא בעל קונספט אחר ממה שמוכר בארץ והחלטנו לעשות חדרים בסגנונות שונים, כדי להעניק גיוון ללקוחות חוזרים. בחרנו בסגנונות שונים מרחבי העולם, כשהקו שהנחה אותנו עיצוב שישרה חמימות ורוגע", מסבירה דן. "הכנסנו לעיצוב המון אלמנטים שנותנים תחושה של בית. רוב הריהוט נעשה בהזמנה מיוחדת על ידי "סטודיו קרן לריהוט בוטיק" מרח' שנקין בת"א, שבעצם הוציאה לפועל את העיצובים שעשיתי", מפרטת דן.

הספא עצמו כולל 4 סוויטות לטיפול יחיד, כולל מקלחת פרטית ופינת ישיבה, המעוצבים בסגנון "נייטרלי", אבל השוס האמיתי מבחינה עיצובית, הוא הסוויטות הזוגיות. בסוויטה בסגנון פרובנס למשל, הועמד על רצפת חמרה ארון צוקל תחרה, העשוי גילופי עץ מסולסלים, למראה בחדר מסגרת עץ, שנעשתה בעבודת יד בצבע ווש זהב ומהתקרה משתלשלים שני שנדלירים מעוטרי קריסטלים. באזור הג'קוזי בחדר, האריחים צוירו בעבודת יד, אליהם הותאמו ברזים הכיור עתיקים ומוזהבים.

"עיצוב של ספא שונה מעיצוב של בית פרטי", מסבירה דן, "בדרך כלל, אני מעצבת וילות פרטיות. כאן, היתה לי הזדמנות להשתולל ולשחק בסגנונות שונים, למרות שיש בעיצוב מסוג זה גם מגבלה בחשיבה. חשוב לזכור שהעיצוב אמור לפנות לקהלים שונים ולתת מענה לצרכים של ספא".

בסוויטה המרוקאית הצבעים השולטים הם כחול, אדום וזהב. המנורות והשולחנות יובאו ממרוקו כמובן, הכיור הירוק עשוי מחרס בעבודת יד ובתקרת החדר ישנה כיפה מעוגלת, כפי שנהוג בסגנון המרוקאי הקלאסי, ממנה יוצאת השנדליר המרוקאית, עשויה תחרה שמעניקה השתקפויות אור רכות ונעימות. הג'קוזי של הסוויטה מצופה בפסיפס ירוק מגוון ומבריק והרצפה עשויה חרס טבעי.

העובדה שמדובר בסוויטות פרטיות, שכוללות מלבד מיטת טיפולים גם ג'קוזי ופינת מנוחה, מאפשרת להתאושש מהמסז' בקצב אישי, מבלי למהר למלתחות ולקצב החיים המהיר שמחכה לכם בחוץ. במקום זה אפשר לשהות בכל סוויטה מס' שעות לאחר תום העיסוי.

בקומה העליונה נמצאת הסוויטה הנשיאותית ולידה סאונה יבשה ורטובה. הטפט המעטר את החדר הוא דמוי תחרה בצבע מוזהב עדין, הרצפה רצפת שיש ובמת הג'קוזי עשויה מאוניקס זהב. בסוויטה הזו מצויה פינת ישיבה רחבה המאובזרת בספה זוגית ושתי כורסאות בודדות שמולן תלויה פלזמה. הסטייל הכללי הנודף מהסוויטה הוא מאד רומנטי.

בין שתי הקומות מצויה פינת המתנה ללקוחות שהיא אזור שאמור לתת השראה של רוגע. פרקט מולבן על הרצפה שעליו מונחות מיטות מנוחה ומולן מפל מים על גב זכוכית ופלזמות שמשקיפות עם מצלמה לאזור הים. הרעיון הכללי באזור זה היה לשלב כמה שיותר אלמנטים של מים ואושר גדול.

"סיזר ספא", רח' הרצל רוזנבלום 8, מתחם סי אנד סאן, תל אביב. טלפון: 03-7413001-2-3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully