וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 סיבות לקום מהספה

לרה רוטר

2.4.2008 / 15:28

הפריטים שתשמחו להיתקל בהם ביריד "הסלון", שיתקיים בסוף השבוע, מ-5 ש' ועד 500 ש'

כמו חביתוש

עמותת "שיקום אחר" מפעילים מסגרת שיקומית תעסוקתית ל-70 נפגעי נפש, במסגרתה נלמדים כישורי הנגרות, כשהמטרה היא הכשרה לעבודה בשוק החופשי. ב"סלון", יוצעו לוחות שעם, תמונות, מתקנים למכתבים, ארונות מפתחות ומעמדים לספרים, שעוצבו על ידי יוליה כצמן ורביד אביסרור. כל ההכנסות מהמכירות יועברו כדמי שיקום לנפגעי הנפש שעובדים במקום. מחירים: 30-150 ש'.

כמו בגני ורסאי

המעצב מיכאל מזרחי ל-BLOSSOM, יציג אומנות טופיארי - עציצים מפוסלים באמצעות מסגרת מתכת. את העלים גוזמים לפי מתאר הפסל, עד שהצמח מסתיר לחלוטין את המסגרת. הטכניקה הזו יוצרת שיח ירוק-עד בצורות משמחות. מחירים: 100-266 ש'.

כמו באביב

סיגל גבע ועמית צור מרקס למותג "טנדר- עיצוב ישראלי", יציגו מוצרים שמתייחסים לעיצוב עם אלמנטים ישראלים. צלחת הפסח שלהם, למשל, עשויה מעבדים עבריים ממתכת הנושאים את הביצים ופרפר אחד שמייצג את החופש. מסדרת הכלים המעוטרים בפרחי א"י ממתכת, יוצגו פרחי הכלניות כחובקי מפיות, כצלחת פסח, כפמוטים וכקערת הגשה.
מחירים: 20-500 ש'.

כמו המלכה אליזבת

ענבל שרר, בוגרת המגמה לתקשורת חזותית ועיצוב גרפי ב"בצלאל”, תציג קנבסים מצויירים, מגנטים וסטים של תחתיות עץ לכוסות, המודפסים כולם באיורים פרי יצירתה, בהם גם משפחת המלוכה, זו השולטת בחפיסות הקלפים. מחירים: 7-250 ש'.

כמו אנטואן דה סנט-אכזופרי

הילה קינן למותג זלוקיט'ש, בוגרת עיצוב תעשייתי ב"שנקר”, תציג את "ציפית החלומות", לילדים ולמבוגרים, בעלת כיס סתרים, לאפסון משאלות וחלומות. הציפית מגיעה עם הדפסים כמו "שכל החלומות יתגשמו", "I LOVE YOU" או "DON'T FORGET" עם כיס לגלולות או לקונדום. אפשר גם להרכיב סטים של סדין וציפית. מחירים: 49-180 ש'. הסלון, מועדון "קומפורט 13", ת"א. יום ו', 4 באפריל 10:00-18:00, שבת 10:00-21:00. מחיר כניסה: 5 ש' (טקסט: לרה רוטר)

  • עוד באותו נושא:
  • סלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully