וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רק נראה צהוב

לרה רוטר

1.4.2008 / 12:25

פרחי משי, סיליקון או פוליאסטר יחסכו לכם את הסרחון של המים העומדים באגרטל ואת הירוקת המרקיבה בצנצנת

עירית ושלום פורדהאוז אוהבים פרחים. הם רק לא אוהבים לסבול את הסרחון של המים והעלים המרקיבים בצנצנת. לפני 10 שנים הם החליטו להקים את 'קזנובה' ולייבא לארץ פרחי משי במראה ריאליסטי. העסק תפס תאוצה ולפני חודשיים חנכו השניים שואו רום פרחוני רחב, באחת הסמטאות ברשפון.

הפרחים המלאכותיים מגיעים מסין, הולנד וצרפת והם עשויים להוליך שולל גם מי שמחשיב את עצמו כמומחה בזיהוי בוטני. גיא פורדהאוז, הבן, מסביר איך אפשר לזהות פרח מלאכותי משובח: "קודם כל הנפילה של הפרח צריכה להיות טבעית ורכה. פרח שעומד דום הוא לא פרח מאיכות טובה. הצבעים צריכים להיות כמה שיותר דומים למציאות וזה כולל גם הכלה של גווני ביניים. הפרח צריך להיות נעים למגע, גם כשנוגעים בו הוא אמור להעניק אשליה של אמתי. כל הפרטים של הפרח צריכים להיות מוקפדים וזה כולל גם את העלים ואת הגבעול".

אולם התצוגה החדש, מציג את אפשרויות העיצוב השונות, אליהן ניתן להגיע בעזרת הפרחים. כמו בחנות פרחים אמיתיים, מציעים "שוזרי הבית" זרים מוכנים ואת האפשרות לשלב פרחים ברהיטים, כמו למשל במיטת אפיריון. הפרחים עשויים משי, פוליאסטר או סיליקון וכל פרח מקבל את התמהיל הנכון, לפי צורתו במציאות.

אם אתם רוצים ממש "לרמות", תוכלו למקם אותם באגרטל זכוכית, המכיל "אשליית מים" - חומר שקוף המיובא מארצות הברית, המדמה מים באגרטל. בנוסף לכל אלה מציעה קזנובה טוטאל לוק בעזרת רהיטים, גופי תאורה, מוצרי טקסטיל, כלי נוי, קריסטלים וכלי אמבט, שמגיעים מהולנד, בלגיה, דנמרק וארצות הברית.

כמו בחנות הפרחים האמיתיים, גם פה המחירים תלויים בסוג הפרח ובגודלו:
פרח בודד: 29-150 ש'
ורדים: החל מ-49 ש' (תלוי בסוג ובגודל)
סחלבים: 109 ש'
סייפנים: 119 ש'
צבעוניים :48 ש'

"קזנובה", מרכז קניות שוסטר, רמת אביב ג'; קניון אביב, רמת-אביב; המרכז המסחרי בסביון; גרנד קניון, חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully