וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישרדות

לרה רוטר

30.3.2008 / 23:17

מה תקחו אתכם לאי בודד? וילון חסין רעש, ריח, אש, חיידקים וזיהום אוויר

מה כל כך כיף בחדר בבית מלון, מעבר למיטה הנוחה, הסדינים הנעימים והעובדה שלא צריך לסדר כי יש מי שעושה את זה עבורך? ובכן האושר הגדול טמון ביכולת לשלוט על הרעש והאור של שעות היום. אחרי ספיגה נאותה של שמש, רוח או אפילו שלג, נכנסים לחדר מחומם או ממוזג בצהרי היום, מסיטים את הווילון ו-דממה ואפלה. עשינו לנו לילה.

בחברת הווילונות DRAPILUX הגרמנית, אהבו את הרעיון, והחליטו להפוך את הווילון לגאדג'ט. הם פיתחו למשל סדרת וילונות אקוסטיים, שלפי החברה יכולים בקלות להחליף זיגוג חלונות כפול. הם מפחיתים משמעותית את עוצמת הרעש והדציבלים ומוצעים בדרגות שונות של הפחתת צלילים בהתאם לצורכי המשתמש, עד לקבלת שקט מוחלט.

למרבה הפלא הווילונות לא סובלים מלוק משרדי מאופק מדי, והם מגיעים בכמה עיצובים מתקדמים באופן יחסי. הקולקציה כוללת וילונות מבדים סינתטיים ארוגים, שמגיעים במגוון צבעים חלקים או בדוגמאות פסים, הנעים מהטונים הבהירים ועד לכהים כמו אפורים וצבע על צבע, למשל, כחול כהה משולב כחול בהיר, ובדים שהם דמויי טפטה, לחובבי הסגנון הכבד יותר.

לצד וילונות הבד, אפשר למצוא וילונות שנפתחים מלמטה למעלה בצורת אקורדיון ועשויים שכבה כפולה. בין שני הבדים ישנו אוויר כלוא, שמגביר את יכולתו של הווילון לאטום רעשים.

לכל בד יש יכולת שונה של בליעת צליל, תלוי בצפיפות האריגה. רעש נשמע בבית, כאשר הוא פוגע בחומרים שנמצאים בחדר. חומרים בולעי רעש, הם החומרים השעירים יותר, כמו שטיחים למשל. הבדים של הווילונות עובדים בדיוק כך, הם סופגים אליהם את הקול והצליל לא חוזר.

ככל שצפיפות האריג גבוהה יותר, כך יכולת אטימת הרעש גדלה ואיתה גם רמת האפלה. ניתן להגיע עם הבדים האקוסטיים גם לרמת הצללה מוחלטת, כשהאפלה של 100% אחוז, תיעשה עם שעוונית שתוצמד מאחור. לאלו שמסתפקים בהאפלה של 95%, מוצעים הווילונות העשויים משלוש שכבות אריגה שהם אלו שגם סופגים יותר את הרעש. יש כאן בעצם פתרון משולב: וילון הצללה אקוסטי מעוצב.

וילונות חכמים נוספים שפיתחה DRAPILUX הם וילונות ביו-אקטיב ווילונות שדוחים אבק וזיהום אוויר. הווילונות האנטי-בקטריאליים עוזרים למנוע כניסתם של חומרים מזהמים מן החוץ ולשמור על סביבה היגיינית יותר, בעזרת יוני כסף הנבנים כפולימרים אל תך סיבי הבד. פתרון מצוין למשרדים בלתי מאווררים ולמי שסובלים מאלרגיות. וילונות מסוג Air דוחים אבק, זיהום אוויר וריחות לא נעימים, ומתאימים גם למעשנים. כל הווילונות חסיני אש.

מחירים: 150-350 ש' למטר

את הווילונות ניתן להשיג בחברת "אורגון”, לבירור הסניף הקרוב – 1800515151.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully