וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחקו אותה

לרה רוטר

10.3.2008 / 17:08

הבאת זאטוטים לעולם מחייבת השלמה עם צעצועים פזורים בכל הבית, שמסמנים טריטוריה. עליזה שביו וג'ולי מנסות לשלב אותם בעיצוב הפנים

פנטזיה 1: בית מגורים המחולק לחדרים. להורים חדר משלהם, לילדים חדר שלהם ויש גם סלון. כל דבר במקומו מונח.

מציאות: בית מגורים, לא חשוב כמה חדרים יש בו, האביזרים והצעצועים של הילד כובשים כל פינה וחלל.

פנטזיה 2: ילד יושב ומשחק שוב ושוב באותו הצעצוע. סך כל הצעצועים שלו לא עולה על עשרה צעצועים.

מציאות: לילד למעלה מ-20 צעצועים ובמקרה הטוב הוא משחק בשניים. כל השאר הפכו כבר מזמן לדקורציה לסלון וההורים לא מתייאשים ומחכים לרגע בו יגלה אותם הנתין ולא יחדל מלשחק בהם.

אין מה לעשות, ילדים מואסים בצעצועים שלהם די מהר, יקרים ויפים ככל שיהיו. ואם קורה שאיזה צעצוע זוכה ליחס חשיבות מצידם והם מחליטים לאמץ אותו אל לבם, גורלו שייגרר בין החדרים או אפילו לגן ולפארק.

עליזה שביו וג'ולי נבו הן שתי אמהות שחיפשו צעצועים עם ערך מוסף לידלים שלהן. חיפוש מקיף הוביל אותן למסקנה שחסרים פריטים כאלה בארץ והן הקימו את חברת A&J ליבוא ושיווק צעצועי ילדים. שביו: “המגמה הרווחת היום בפיתוח צעצועים, משחקים ואביזרים לילדים, שמה דגש מיוחד על פיתוח אמצעים המכבדים את האישיות האינדיבידואלית של כל ילד ומאפשרים לו מרחב פעולה אישי. חיפשנו חברות שמייצרות מוצרים כאלה ומצאנו".

הצעצועים של עליזה וג'ולי קודם כל נראים טוב. גם אם ישתלטו על הסלון, זה לא נורא. סדרת קוביות קרטון שיכולה להכיל הרבה צעצעוים קטנים, יכולה לסייע במיגור הבלגן. הקוביות גם מצופות בלימינציה, על כל פאה ציור שמציג את אחת מהפעולות שהילד הולך לעבור במהלך היום כמו להתלבש, לאכול ארוחת בוקר, לשחק, ללכת לגן, להתקלח, ארוחת ערב, זמן שינה וכו', בעזרת ציורים מקסימים המזכירים בסגנונם ספרי ילדים ממחוזות רחוקים.

ג'ירפה שלא משאירה אחריה סימנים

לבית הבובות העשוי מקרטון לבן, שאפשר לצייר עליו, יש ידית נשיאה. הוא מגיע באריזה שטוחה וקומפקטית, כך שניתן לארוז אותו בקלות ולקחת לבית סבא וסבתא אם יש צורך.

שווה תשומת לב גם התוף מקרטון מצויר הבנוי גם הוא כסדרה של תופים בגדלים שונים הנארזים אחד בתוך השני. הוא שימושי הן כתוף והן כמגדל קוביות שנארז בסופו של יום לקופסה אחת קטנה.

ואם בבובות חפץ הילד, אז למה לקנות סתם בובה כשיש אפשרות לקנות אחת שהיא בובה וגם כרית וגם מתחבאת בתוכה שמיכה?

יפות גם מדבקות הלוח הגדולות שניתן להדביק על הקיר ולהסיר אינספור פעמים, מבלי שיישארו סימנים על הקיר או שהדבק ייחלש. על המדבקות ניתן לצייר בגירים ולמחוק בעזרת מטלית והן מגיעות בצורות של חיות או עיגולים. הערכה (שכוללת גם גירים) אולי לא מסתדרת עם הקונספט של צעצועים חוסכי מקום אבל היא שובת לב בהחלט.

מחירים:
מדבקות לוח: 399 ש' לערכה של 4 עיגולים בקוטר 50 ס"מ
תוף קרטון: 149 ש'
בית קרטון: 149-235 ש'
קוביות מצוירות: 135 ש'
בובת כרית שמיכה: 209 ש'
לבירור נקודת ההפצה הקרובה: אירית יהודאי, מפיצה 054-4471144 .

  • עוד באותו נושא:
  • צעצועים
  • a&j

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully