וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבנה - אישיות

לרה רוטר

26.2.2008 / 14:50

מיכאל אזולאי אלוף בתרבות האירוח, עיצב את אורקה בת”א וחושק בבתי מלון - ת.ז של מעצבים מקומיים

חיוני: מיכאל אזולאי, רווק, בן 39, גר ביפו.

מקום עבודה: סטודיו מיכאל אזולאי.

לימודים: אוטודידקט וקבוצת זיק (קמה ב-1985, מתמחה במיצגים בינתחומיים ומתנערת מכל הגדרה מסורתית מוכרת בתחום האמנות). בלונדון עבד עם המעצב הבינלאומי טום דיקסון. "עמדתי בטלפון ציבורי בלונדון והיה לי את מס' הטלפון של הסטודיו של דיקסון. התקשרתי, הצגתי את עצמי ואמרתי שאני רוצה לבוא לעבוד אצלו. הוא אמר שאבוא. למחרת הגעתי אליו, הוא ביקש תיק עבודות. אמרתי 'אין'. הוא חייך ואמר 'תבוא מחר ותתחיל לעבוד'. אח"כ הסתבר שגם הוא לא למד וזה מה שפיתח אצלו חיבה כלפיי. זו היתה ממש סדנה של מעצבים מכל העולם שעבדו בשבילו".

גורו: "סנטיאגו קלאטראבה, מהנדס-ארכיטקט, שעובד המון עם משקלים וצורות גיאומטריות, חזרתיות ופיסוליות. פשוט גאון. גם טום דיקסון משמש לי השראה עד היום ואחרון חביב הוא מרסל וונדר, מעצב מוצר ופנים, שמשחק מאוד יפה עם חומרים, מכתיב טרנדים וקובע עובדות."

סגנון עיצוב מועדף: "חמים ונעים. חומרים שנותנים תחושה חמה ועיצוב שיכול להחזיק לאורך שנים. לא דברים טרנדיים, אלא כאלה שעברו את מבחן הזמן ממזמן. צריך לדעת את המינון ולשלב את העולם המודרני עם הדברים העל זמניים."

מה תכננת: "בד"כ חללים ציבוריים כמו מסעדות (FUEGO ברחובות, INIGO MONTOYA בבית ינאי, קולינס בפולג, קנלה בירושלים, אורקה בנחלת בנימין בת"א ובר "שמונה"), חנויות (רשת ג'ינס בר, רשת אוריגינל לחנויות נעליים, חנויות רשת שילב, אורגאניק מארקט בשנקין ת"א, רשת רולדין בעיצובה החדש ומספרת קולי) וחדרי כושר (פיור, ביהונד גרייט שייפ). והרשימה עוד ארוכה.

מה היית רוצה לתכנן: "כל מה שרציתי עשיתי. בית מלון זה משהו שמאוד רציתי לעשות, ועכשיו אני מתכנן מלון בירושלים של רשת מלונות דן. אני עדיין חושק בעיצוב בתי מלון, אבל אם יביאו לי מטוס לעצב, אני לא אתנגד. פעם גם עיצבתי פנים של יאכטה וזה גם משהו שהייתי רוצה להמשיך לעשות."

פרויקט מעניין שאתה עובד עליו: "בית המלון בירושלים. מכיוון שמדובר בתרבות אירוח, אז הנוחות היא בראש הרשימה. הסגנון אקלקטי ומכיל נגיעות מזרחיות עדינות, עם עיצוב מודרני שמשלב שימושים בחומרים עכשוויים כמו חיפויי זכוכית, נגרות מסויימת, ובדים עכשווים."

השפעות: "נסיעות לחו"ל, הים, העובדים שלי והמדריכה הרוחנית ימימה ז"ל, שמשנתה מועברת ע"י תלמידות שלה. ברגע שיש שמחה בעיצוב, אז זה יוצא עיצוב. זה מקצוע שמח והאווירה במשרד לרוב שמחה".

הכי אוהב את: "הים. בגלל זה המשרד שלי ממוקם ברח' ביונה הנביא בת"א, שהוא קרוב לים ולכן אני גם גר ביפו. אני אוהב אוכל טוב ואיכותי, אני מתענג ממנו. אני אוהב לשחות. אני אוהב אנשים, הם תמיד מפרים ומחיים אותי. אני אוהב נסיעות לחו"ל ואני אוהב לבוא לעבודה."

מוזיקה מועדפת: "אוריינטלית. כשאני שומע מוזיקה צוענית וטורקית הלב שלי נפתח. ואני אוהב מאוד לרקוד, אז גם כל מוזיקה מרקידה אני אוהב."

אם לא היית מעצב פנים: "הייתי מת. זה החיים שלי. לא מסוגל לחשוב על משהו אחר."

עתידות: "לעצב הרבה בתי מלון בארץ ובחו"ל. אני אלוף בתרבות האירוח. ובמלונות יש את הכל במרוכז: חדרי כושר, מסעדות, חדרים, חללי אירוח. זה כל מה שאנחנו עושים במשרד, אבל במקום אחד. במלון יש משהו שעוטף, אתה יכול לשהות בו יום שלם. מעצב טוב יודע איך לגרום לאורח לרצות להישאר במלון."


סטודיו מיכאל אזולאי, רח' יונה הנביא 21, ת"א. טל': 03-5169133

בר שמונה בעיצוב מיכאל אזולאי. אסור להשתמש
בר שמונה בעיצוב מיכאל אזולאי/אסור להשתמש
חנות ברשת ג'ינס בר בעיצוב מיכאל אזולאי. אסור להשתמש
חנות ברשת ג'ינס בר בעיצוב מיכאל אזולאי/אסור להשתמש
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
מסעדת FUEGO ברחובות, בעיצוב מיכאל אזולאי. אסור להשתמש
מסעדת FUEGO ברחובות, בעיצוב מיכאל אזולאי/אסור להשתמש
דירה בנווה צדק בעיצוב מיכאל אזולאי. אסור להשתמש
דירה בנווה צדק בעיצוב מיכאל אזולאי/אסור להשתמש
מספרת קולי בתל אביב, בעיצוב מיכאל אזולאי מספרות. אסור להשתמש
מספרת קולי בתל אביב, בעיצוב מיכאל אזולאי מספרות/אסור להשתמש
סניף של חדר הכושר beyond בעיצוב מיכאל אזולאי ביונד. אסור להשתמש
סניף של חדר הכושר beyond בעיצוב מיכאל אזולאי ביונד/אסור להשתמש
מסעדת קנלה בירושלים בעיצוב מיכאל אזולאי. אסור להשתמש
מסעדת קנלה בירושלים בעיצוב מיכאל אזולאי/אסור להשתמש
חנות המותגים אוקלנד בטבריה, בעיצוב מיכאל אזולאי. אסור להשתמש
חנות המותגים אוקלנד בטבריה, בעיצוב מיכאל אזולאי/אסור להשתמש
מסעדת אורקה, בעיצוב מיכאל אזולאי. אסור להשתמש
מסעדת אורקה, בעיצוב מיכאל אזולאי/אסור להשתמש
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully