וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקית ההפתעות המושלמת

לרה רוטר

2.1.2008 / 12:58

הסתובבות בחנות "הילולה" לפני יום הולדת של מישהו אהוב, יכולה להסתכם בהתפרעות של רכישות. כל האביזרים הנחשקים - שם

לארגון מסיבות יום הולדת מתלווה בשנים האחרונות מן לחץ ושקשוק שמקורו בהפקות היסטריות של חגיגות עוד כשהילד כולו בן שנה. ההורים נכנסים לפניקה ומתחילים לשקול את ההפעלות והגימיקים הכי נחשבים כדי שהמסיבה של בנם או בתם בני השלוש לא תרד באיכותה מהמסיבה שערכו החברים בגן.

ההוצאות הכספיות, הטרחה, ההפקה עומדים היום בסדר גודל של הפקות אירועים כמו ברית מילה או חגיגות של ימי הולדת לגילאים באמת משמעותיים כמו 40 או 50. אלא שאפשר להרים הפקות הרבה יותר שפויות שיחסכו הון ואנרגיה ויראו סבבה אם פשוט מצטיידים באביזרים הנכונים ולא מחפשים את הליצנית המושלמת.

קישוטים ללא תופעות לוואי

לפני כשלש שנים פתחו יעל זולטי ורוני אריאלי את "הילולה", חנות קונספט לעיצוב אירועים. רוני שבעבר ניהלה חנות עיצוב בניו יורק ויעל, שלמדה עיצוב פנים בלונדון ועסקה בעיצוב חנויות וחלונות ראווה, עלו על הרעיון כשחיפשו אביזרי קישוט לעיצוב החתונה של חברה משותפת. “גילינו שיש חוסר בלתי הגיוני בתחום הזה בארץ" הן אומרות "ולכן החלטנו להקים חנות שתעסוק רק בזה".

השתיים מציעות גאדג'טים ססגוניים ומשמחים שיקפיצו כל מסיבה, כאלה שישאירו מינימום תופעות לוואי של לכלוך בבית או בפארק. למשל תותח הקונפטי של הילולה הוא באורך של 25 ס"מ ומורכב מסלילים שמועפים לגובה של 5 מ' אך נשארים מחוברים בבסיסם לתותח עצמו. התותח מגיע בצבעים מטאליים של אדום, כסף, זהב או ירוק ותנסו רק לדמיין את פעירת הפה של הילדים ברגע שיורים את הקונפטי.

בגזרת המשקאות אפשר למצוא שם קוביות קרח רב פעמיות שמאירות בצבעים ולאחר כל כיבוי והדלקה, האור משנה את צבעו. אחלה גימיק לילדים שלא חדלים מלטבול את הקובייה בכוס, להדליק, לכבות ולהתפעל כל פעם מחדש כשהצבע משתנה. עוד גימיק הן כוסות קטנות שגם הן מנצנצות כאשר לוחצים על בסיסן ובליווי קוביית הקרח הופכות לאטרקציה מרעישה לילדים הסקרניים.

מעוררי שמחה אקולוגים

בנוסף יש בחנות, שקיות הפתעה חלקות או מעוצבות אשר ניתן למלא אותן בממתקים מיוחדים לפי בחירה ותקציב אישי, קישוטי קיר בכל גודל וצבע אפשריים. מחלקה עשירה של הפתעות לימי הולדת, קישוטי עוגה ותבניות נושא, פנייטות ,גרלנדות, פתיתי קונפטי במגוון צורות וצבעים, נרות ימי הולדת בכל הגוונים, צורות וגדלים, מספרים (כולל ספרות דו ספרתיות) וצמידי "סטיק לייט" . בין המוצרים גם ערכות הפעלה מרהיבות ויוצאות דופן להורים שמעוניינים לערוך את תוכן החגיגה בעצמם.

עבור מבוגרים יש למשל בקבוקוני שמפניה בממדים זעירים שהם בעצם מיכלים עם בועות סבון להפרחה, כך שההורים והילדים יוכלו ליהנות יחדיו ויש גם שרשראות הוואי מאירות, לפיד אש שמחליף צבעים ועוד שפע אביזרים מעוררי שמחה. ולבסוף חשוב לזכור כשמתכננים חגיגה, שמסיבה לא חייבת להוות נזק נוסף ובלתי מתכלה לכדור הארץ ולכן נמליץ לרכוש את הכלים החד פעמיים העשויים מקנה סוכר.


מחירים:
138 ¤ - 0.5 ¤ לפריט
"הילולה", הגנים 10, קריית שאול, רמת השרון. 03-6440228.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully