וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת גן

אדר ריכטר

19.12.2007 / 7:32

התיקים השמחים של Loop מגיעים מניו יורק, מתחפשים לחיות ואוהבים את דיסני. יש גם דגם לבעלי מצבי רוח משתנים

ענת צדיק היא בחורה שיתופית. אם יש לה משהו יפה – היא רוצה שגם לכם יהיה אותו ואם היא מתלהבת, היא רוצה שגם אתם תקפצו. לפני כשנה בניו יורק, התאהבה בארנק של LOOP . עכשיו היא מביאה את תיקי וארנקי המותג לכאן.

LOOP הוא פרוייקט של צוות מעצבים ניו יורקי שאוהבים צבעוניות שמחה והדפסים בסגנון פופי ונאיבי. אנשים טובים. בשנת 1999 הם התחילו לפתח ארנקים ותיקים צבעוניים, מעור ולפעמים גם מחומרים ממוחזרים ומ-PVC. "הקסם של המותג נובע ללא ספק מהשילוש הלא מקודש של תבונה, ערנות וחוצפה", מבהירה ענת, שאומרת שנדבקה בתחושת החיות של התיקים".
"כשראיתי את הדברים שלהם בפעם הראשונה הייתה לי תחושה שזה הכי ישראלי שיש, קייצי וצבעוני".

מאז 99 הספיקו לפתח הרבה ב-LOOP. ליין תיקי הנסיעה שלהם, למשל, מבוסס קנבס ומגיע עם מקומות מובנים לדרכון ולכרטיס טיסה, בצבעים ויטליים. אלה הם "תיקים שיבטיחו נסיעה זוהרת, משוחררת ולא מגונדרת מעבר למה שצריך". כמו שאומרים ב-LOOP .

בתוך התיק תוכלו להטמין תיק רחצה מעוצב (תחום שבאופן כללי נראה כצובר תאוצה עיצובית), מקולקציית vain jane, עם או בלי ידית נשיאה, בדגמים פרחוניים, עם בעלי חיים מהסוואנה או קישוטים אבסטרקטיים.

פקקים מחוצים

יש גם פן אקולוגי. ליין "Pocket man Totes", כולל תיקים המיוצרים מפקקים של בקבוקים ממוחזרים. את הבקבוקים מוחצים עד שהם הופכים לשבבים, את השבבים מחממים עם שבבי פולימר ויחד הם יוצרים חומר גלם חדש וגמיש.

בקולקציית Eco Bags יש תיקי בד קייצים עם רוכסן צד מוסתר, שמתקפלים לגודל של ארנק קטן, מהסוג שאפשר להכניס בתוך תיק, בדרך לסופר, מה שמאפשר לוותר על שקיות הפלסטיק.

קולקציית ביו-פולאר BI-POLAR מורכבת מתיקים דו צדדיים. "כדאי להודות בזה כבר עכשיו", הם אומרים באתר, " כולם משוגעים וגם אתה. חלק מהימים שמחים, חלק עצובים, ואנחנו נהפוך את הסכיזופרניה שלך לאופנתית", הם מתחייבים. ואכן, משני צידי התיק הדפסים שונים - אחד מתאים למצב רוח מעופש, והשני לאופוריה.

ברזנט ו - PVC

קולקציית COUTURE כוללת ליין של תיקים וארנקים עם הדפסים ואפליקציות של דמויות הרואיות של דיסני, כמו שלגייה. עוד קולקציה יפה מכונה וורהול ומבוססת איורים עם אייקונים מוכרים של האמן. למשל הבננה המפורסמת או פחיות מרק "קמפבל". התיקים עשויים מחומרים קשוחים כמו "ניילון בליסטי" וברזנט דוחה מים, PVC ועור, בד וקנבס.

במיוחדים של הקיץ, אפשר למצוא תיקים בצורת כרישים או תיקים לנסיעות בצורת מערכת סטריאו עם רמקולים אמיתיים וחיבור MP3.

מחירים: החל מ -55 ש' לארנקים קטנים ועד 400 ש' לתיקים גדולים. לבירור על נקודות מכירה: ענת בטל' 054-2324447

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • loop

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully