וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעווה לוהטת

4.12.2007 / 14:57

לואי ויטון ממנפים את ניצחון המכבים על היוונים עם חנוכיית LV ממותגת. חנוכה עכשיו

ממותגת

לואי ויטון גם הוא לא פסח על תענוג עיצוב החנוכייה ויצא עם אחת כזו העשויה מאותיות שמו, אלו המעטרות את כל מוצריו. אחלה חנוכייה שיכולה לשמש גם כפסל יוקרתי בפני עצמו.

(כתבה: לרה רוטר)

מעוצבת

מעצב העל כארים ראשיד, עיצב חנוכייה עבור המוזיאון היהודי בניו יורק. היא עשויה סיליקון ומכונה MENORAHMORPH משום שהיא נראית כמרחפת בשמים, כמו ענן. מחירה: 319 ש'. להשיג ברשת העיצוב "סוהו".

פונקציונלית

ואם חנוכייה משלבת בתוכה גם פונקציות נוספות, הרי זה משובח. בחנות 'הילולה' מציעים חנוכייה שהיא גם פקק לבקבוקי יין. נכון שבימי חול מדובר בפקק קצת מסורבל, אבל יאללה, שיהיה. מחיר: 90 ש'

להשיג ב'הילולה', רח' הגנים 10 קרית שאול, רמת השרון 03-6440228

חד-פעמית

החנוכייה של נרות קאסל, נראית במבט ראשון סתמית, אבל במבט שני תגלו שהיא תתפוס לכם הרבה פחות מקום. החנוכיית כולה חד-פעמית, עשויה משעווה ואליה מתאימים 8 נרות מרובעים וצבעוניים בגודל 4X4. השמש בגובה 10 ס"מ. מחירה: 119 ש"ח (במקום 135 ש"ח). להשיג ברשת חנויות נרות קאסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מתוכשטת

עירית גופר ששון, המעצבת והבעלים של רשת תכשיטי "אמארו", גם היא מציעה את החנוכייה כתכשיט. מדובר בחנוכייה בציפוי זהב, העשויה בעבודת יד, מעוצבת בהשראת עץ החיים ומעוטרת בפרחים, ציפורים, פרפרים ואלמנטים נוספים. החנוכייה משובצת באבנים חצי יקרות כמו קוראל, טורקיז ואבני סברובסקי. מחיר: 2,700 ש'. את החנוכייה ניתן לרכוש בהזמנה אישית בלבד בטלפון: 03-6484397.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully