וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבניבי אבואבה

לרה רוטר

2.12.2007 / 13:00

ההתחלה היתה בזרנוקי מים מושפרצים על דפוס, בלול תרנגולים נטוש בשנות ה-70. התוצאה היא טוטאל לוק עכשווי לחדרי ילדים של באני בי

אביטל בן חיים בילתה את לילות ילדותה בשנות ה-70, ברעש עצום של השפרצות זרנוקי מים על רשות דפוס. אחרי 30 שנה יתברר שהרעש הזה אחראי לאורח חיים שלם של עוד הרבה ילדים. הכל התחיל בשנת 74 אז החליטו פרנק ומינה הנלי, הוריה של בן חיים, לשכור בית שבחצרו לול תרנגולים נטוש, כדי להפוך אותו לסדנת עבודה של הדפסי המשי. השניים הפיקו סדרת מוצרי טקסטיל, שעליהם הודפס בשחור-לבן, זוג ילדים, בת שאומרת NO ובן שאומר YES. ההצלחה היתה מסחררת. "בשנות ה-80 לא היה בית שלא היה בו וילון, כרית או שמיכה עם ההדפס הזה", מספרת בן חיים.

בשלב הבא סיפקו ההנלי'ס ל"שילב" (שבאותם הימים פתחו את הסניף הראשון שלהם ברח' אבן גבירול בת"א), מערכות טקסטיל שלמות ומעוצבות לחדרי תינוקות, מה שהביא את הצורך בכוח עבודה נוסף. כך הוחלט לגייס לטובת העסק את אחיה של בן חיים, גיא ואבישי (אז בני 6 ו-9), שהיו משכימים קום ב-6 בבוקר, כדי להספיק להדפיס ולתלות את הבד הרטוב לפני ההליכה לבית ספר. כשחזרו מהלימודים היו מביאים איתם חברים וביחד היו ממשיכים בעבודה. "הילדות שלנו לא זכורה לנו כמשהו עגום, להפך", מסבירה אביטל, "היו בעשייה הזו המון חוויות וגם לא ידענו משהו אחר, לא עלתה בכלל המחשבה למה אנחנו עושים את זה, פשוט עשינו".

כניסתה של הכותנה המקומטת

מהעשייה המשפחתית הזו נולדה לפני 15 שנה "באני בי" - חנות חדרי ילדים בכפר מלל. בן חיים נכנסה לעסק המשפחתי לפני כ-9 שנים, לאחר שלמדה שנתיים במגמה לעיצוב תעשייתי בבצלאל ושנתיים במכון הטכנולוגי בחולון. עם סיום הלימודים בשנת 2000, היא התחילה לעצב בעצמה לבאני בי והביאה איתה את סגנון הטוטאל לוק. "זה התחיל במצעים שרציתי שיהיו יותר טרנדים, הכנסתי פליז, כותנה מקומטת, וצבעוניות מגוונת. לפני 5 שנים, הרגשתי שאני צריכה עניין נוסף ולכן הוחלט שנתחיל גם לייצר רהיטים. היום אנחנו מציעים סטים שלמים".

הרהיטים של באני בי צבועים בצבע חלק בשיטת שלייף-לאק. הם מאירים את החדר ומאפשרים לאקססוריז לנגן את המנגינה שלהם, צעצועי עץ, סלי כביסה צבעוניים ומוצרי טקסטיל נאיביים ושמחים. לשמיכות ולכריות של באני בי תפורות בובות חמודות וההדפסים נאיביים ויפים. אם אתם לא מחובבי טרנד הטוטאל לוק, תמיד תוכלו ללכת על מיקס ומאטצ' עם צבע מגוון לצביעת הקיר, שגם מוצע בבאני בי מדבקות ואפליקציות עץ לעיטורי קיר.

מחירים:
מיטות: 2,500-6,000 ש'
ארונות: 3,990-7,000 ש'
מדפים: החל מ-159 ש'
ארגזי עץ: החל מ-298 ש'
פופים: החל מ-169 ש'

באני בי, רחוב עין חי 8, כפר מלל , טלפון 09-7411123

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully