וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס אפיל של ידית

לרה רוטר

29.11.2007 / 10:00

מאגים חוויתיים לקפה, שוקו או ברנדי מחומם שיעזרו לכם להטביע את יגון החורף בבוץ

כמו במזרח, גם המערב סידר לעצמו טקס שתיית קפה, תה או שוקו - הפה נעלם בזווית הכוס, האף מצטנף פנימה, ומה שנשאר בחוץ בזמן הלגימה הן רק העיניים. מצועפות, מיסתוריות ונהנתניות. 7 מעצבי עולם מציעים פתרון עיצובי לשאלות לוגיסטיות, שעלולות להעיב על הסקס-אפיל של טקס הבוקר, כמו מה עושים עם השקית של התה, איפה מאפסנים את העוגיות ואפילו מי יערבב לי את הברנדי.

לספור עד חמש

כשמכינים ספל תה, תמיד מגיע הרגע הזה, שבו לא ממש יודעים מה לעזאזל לעשות עם שקית התה. לעמוד ולספור חמש דקות עד שימוצה כל טעמה של חליטת התה או שמא להשאיר את התיון בכוס בזמן השתייה ולהסתכן במגע של תיון חם ורטוב על האף.

חברת KEDO- Keep Experience Design Objects, המתמחה בחידושים המיועדים בדיוק לרגעים כאלה, מציעה מאגים העשויים שכבה כפולה של פורצלן, לבידוד החום מהיד האוחזת, שנראים כמו שרוול, אליו מחובר כפתור העשוי סיליקון. על הכפתור כורכים את חוט התיון וכך נמנעת תנועתו בתך הכוס, וחווית שתיית התה ביום חורפי וגשום הופכת למושלמת.

המאג מגיע בארבעה גדלים ודוגמאות, שאליהם ניתן להתאים את צבע הכפתור, המוצע בשלושה צבעים שונים. מחיר: 20 דולר לספל.

אירוטי-בטיחותי

המעצבת ANNA MASCHMANN מציעה ספל חוויית לקפוצ'ינו, שעל פניו נראה כספל פורצלן רגיל, המונח על צלחת נלווית, אבל כשלוקחים את הלגימה הראשונה מתגלה ההפתעה. על הצלחת נחשפת בליטה קטנה שמזכירה ערימת סוכר, או אם תרצו אפילו פטמה. הצלחת מעוצבת כל כך טוב שנראה שאין מי שלא ישוט איתה למחוזות ארוטיים בעת לגימת הקפה. מעבר לאפקט האירוטי, בליטת הצלחת אוחזת את הכוס ומאפשרת הגשה קלה ללא חשש משפיכת הקפה על האורחים. מחיר: 26 דולר לספל+צלחת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

שותה כמו חזיר

ספל הסתלבטות TAZ HA העשוי פורצלן BONA CHINA, שנראה תמים כשהוא מונח על השולחן. בשלוק הראשון, מתגלה על תחתיתו הדפס של פה של בעל חיים, שהופך את תשיין הקפה למשעשע במיוחד. הפיות המוצעים הם של כלב, קוף, חזיר, ארנבת או נמר. תבחרו מה אתם רוצים להיות. מחיר: 23 דולר למאג.

עוגיות הן לא עניין שיתופי

גרגרנים שאוהבים לצד העוגיות שלהם קפה או שוקו, יוכלו ליהנות מספל ה-"THE MOCHA DUNK MAG", שמגיע עם בגאז' לעוגיות. הספל מכיל בתחתיתו תא המיועד לאחסון העוגיות, חוסך את הצורך בצלחת נוספת ורומז בעדינות שהעוגיות הן לא עניין שיתופי ושזה לא קיבוץ פה. מחיר: 23 דולר למאג.

לא קפה, לא תה

אם אתם נוטים לכיוון הבריטיש אקסנט, ייתכן שאתם אוהבים לחמם את הבוקר שלכם בשלוק של ברנדי מחומם או קצת וויסקי טוב. המעצבת הסקנדינבית RIKKE HAGEN עיצבה כוסות עגולות, שנראות כמו כוס יין שקוצצה להם הרגל, עם שפיץ בקצה, שמאפשר את גלגול המשקה המסורתי באופן חוויתי ביותר. מחיר: 45 דולר לשתי כוסות.

לא מומלץ לנשים בהריון

באתר של AMINI CAUSA BOUTIQUE אפשר למצוא תחתיות לספלים, עשויות מגומי ונראות בדיוק כמו טבלת שוקולד חלב או שוקולד לבן. לא מומלץ לשימוש בעיצומה של דיאטה או לנשים בהריון. מחיר: 12.95 דולר לארבע יחידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully