וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוג הסלון

ענת אור

26.12.2007 / 17:26

מעצבת המותג "קומואיריס" נוקטת בשיטת המכירות הביתיות, אותה אסטרטגיה שצימחה את סצנת המעצבים הצעירים בניינטיז

למצוא מעצבת שפועלת בשיטת המכירה הביתית, זה נגיעה בתמימות והלהט של תחילת שנות האלפיים, עת פרץ "דור המעצבים הצעירים". איריס צוויבל-שובל, שהמותג שלה "קומואיריס" נמכר כמעט אך ורק במכירות חודשיות בבית שלה ועל ידה ביריד המעצבים בדיזנגוף סנטר, היא דווקא לא סטודנטית ירקרקה שתופרת בדירת שותפים, והנאיביות ממנה והלאה.

באופן מושכל ובוגר עשתה צוויבל-שובל תפנית מקצועית, בגיל 30 עם שני תארים (הנדסת חומרים ומנהל עסקים) שני ילדים, תעודת גירושין אחת, ועם ייעוץ עסקי החליטה להגשים את מה שהיא באמת רוצה להיות שתהיה גדולה. היא למדה בשנקר ובקורס של משרד העבודה ואחרי סטאז' אצל דינה גלס היא הפכה את בית המשפחה לסטודיו ומעסיקה תופרת במשרה מלאה. "אני בונה את העסק הזה לא כניסיון, זו החלטה שקיבלתי. לא הייתי צריכה לחלום, זה היה לי ברור, אני מגיל 13 תופרת".

ב-28.12 אפשר יהיה לפגוש את קולקציית החורף של המעצבת ששמה את הנשיות במרכז. העיצובים של קומואיריס הם לא מסוג הבגדים שנראים יותר טוב על הקולב, היא מעודדת למדוד כי את התחכום וההברקה בגזרות שמותאמות לגוף נשי אפשר להבין במלואם רק כשלובשים אותם.

אוברול זאת התאבדות

צוויבל-שובל מציעה טוניקות, שמלות וז'קטים שמתייחסים לאגן הירכיים בכבוד הראוי לו. פריט ייחודי לה, הוא אוברולים, התאבדות במושגים עסקיים ופטיש אישי שלה. בכל עונה היא מעצבת גזרה חדשה, מורכבת ומתוחכמת לאוברול, בגד שמזוהה עם נעריות של טום בוי, אבל אצלה מתגלה כבגד המחמיא לקימורי הגוף הנשי.

בקיץ האחרון היא הוציאה קטלוג מאוד מושקע ואמיץ, למי שהמותג שלה קיים רק שנתיים. נושא הקטלוג היה טיסות והוא עוצב כמגזין שמוצאים בכיס המושב במטוסים.

צוויבל-שובל היא ממוצא ברזילאי והנשיות שהיא מייצגת באופן אישי וגם בעיצובים שלה נובעת משם, "אנחנו לא רגילים בארץ להתלבש נשי" היא אומרת. "אם יש מישהו שיודע לתפור לנשים, ויודע לעבוד עם צבע זה ברזיל. חלק מהבנות נבהלות ולוקח להן זמן להתרגל, יש מין פחד להראות טוב מדי ולהיות נשית. אני רוצה שיותר נשים חכמות יבינו שיפה להן ככה".

חגורה מסתירה

אל חלק מהטוניקות שלה מצורפת חגורת אובי, שעושה פלאים למי שרוצה להסתיר את הבטן, וכך גם בגזרות אחרות, אבל אין לה כוונה להתעלם מקיומה. "הבטן מקבלת צורה נשית יפה, אבל היא לא נעלמת, היא שם". גם גזרות המכנסיים המתוחכמות שלה מחמיאות במיוחד "הן לא מסתירות את קיום הירכיים, אני משאירה קו מאוד נשי".

הדגם המנצח של החורף אצלה, בעיני, הוא ז'קט קל, הבגד האולטימטיבי לחורף הישראלי המתעתע. הוא נקרא בלייזר רומי ומעוטר באבזם אוריינטלי. הוא עשוי בכמה צבעים ובדים שבכל אחד מהם הוא מקבל אופי אחר: בשחור, באוקר, בירוק ובאפור שמיים, מחירו 399 ש'.

מלבד המכירות החודשיות אפשר להגיע אליה בתיאום מראש, ובסופי השבוע אפשר לפגוש אותה ביריד המעצבים בסנטר. היא מוכרת גם בכמה חנויות: ניצה ומאשה, רון מנדלמן ואלגרה בתל אביב ובעלי תאנה בירושלים. את האוברולים שלה היא לא מוציאה החוצה.

הבגדים במידות 36-42 והיא גם תופרת מידות נוספות בהזמנה אישית. מחירים לדוגמה: הטוניקה הרומית של העונה נמכרת ב- 399 ש', אוברול דבי ב-800 ש'. ובמכירות הביתיות אפשר לרכוש גם פריטים מעונות קודמות במחירים שבין 100-250 ש', את מכנסי העלה המאוד מורכבים שלה מעונה קודמת אפשר למצוא ב- 99 ש'.

קומואיריס, הוא משחק מילים שמתבסס על מילה פורטוגזית, שמשמעותו "כמוני", צוויבל תופרת את הבגדים שהיא בעצמה אוהבת ללבוש ומציעה סוג אחר של התלבשות: נשית, צבעונית ודרמטית.

המכירה הקרובה תיערך ב-29.12 ברחוב הגלבוע 2/5 בתל אביב בין השעות 12:00-21:00. לפרטים: 050-3221692.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully