וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין העצים

לרה רוטר

3.11.2007 / 16:19

ציוץ ציפורים על הבוקר יכול להפוך גם דירה במרכז אבן גבירול המפויח לאי של שלווה - בתי ציפורים יפים, שהם לא כלוב מזהב

הסתיו מגיע ואיתו מגיעות גם קבוצות של ציפורים נודדות. רוח מלנכולית נופלת על הרוח האנושית. להלן כמה הצעות לבתי ציפורים שיעשו לנו את החורף הרבה יותר נעים, מבלי להתמודד עם ציפורים הכלואות מאחורי סוגר ובריח רק לשם ההנאה.

ARCAMITA - בתים מעץ ליבנה

המעצב Gay Cruce, בוגר המחלקה לעיצוב רהיטים ב-ROYAL COLLEGE OF ART בלונדון, בנה לעצמו בית ציפורים אותו הציב בחצרו. החברים התלהבו ועד מהרה החל Cruce, לשווק את בית הציפורים לחנויות. כך קרה ש-ARCAMITA, חברה אסטונית, המתמחה בייצור רהיטים עבור אנשים שאיכפת להם מאיכות הסביבה ואשר שואפים לדרך חיים המשלבת הרמוניה עם הטבע, החליטה להיפגש עם Cruce, לקנות ממנו את הרעיון ולהתחיל לייצרו להמונים.

הקן העשוי 100% עץ ליבנה שעבר למינציה, מצופה שכבת שמן המופק מחומרים טבעיים בלבד, שתפקידו להגן על בית הציפור מפגעי מזג האוויר. הקן חסין מים וקל להתקנה ולניקוי. 85 דולר.

Sander Bokkinga - בתים מבלוקים

"תהליכי בנייה המתרחשים בערים ברחבי העולם כולו, מפריעים לאורח החיים של החברים הנודדים שלנו" טוען המעצב ההולנדי Sander Bokkinga שהחליט לקחת את הגורם המפריע ולהפוך אותו לידידותי. בית הציפור הראשון שייצר בוקינגה, עשוי לבנה ונקרא "birdbrick" . בעתיד מבטיח בוקינגה לייצר סדרה שלמה שתכיל קנים נוספים העשויים מחומרי בניין שונים. מחיר: 50 יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

סטודיו CHATZ - בתים מקרמיקה

סטודיו לקרמיקה בניו יורק, הוליד בית לציפור העשוי מקרמיקה מצופה גלזורה מבריקה. הקן, שצורתו כצורת ביצה, מגיע ב-8 צבעים מבריקים ומכיל חור המאפשר ניקוי נוח ותחתית אלומיניום מחוררת אותה ניתן לשלוף בקלות לניקוי. אמן הקרמיקה האחראי על עיצוב הקן, הוא J. CHATZ ובנוסף מציע הסטודיו שלו גם מתקן האכלה לציפורים, הבנוי על אותו הדגם. כל המוצרים של סטודיו CHATZ פועלים למין הרמוניה עם הטבע. מחיר: 125 דולר.

BOMDESIGN - מחומרים ממוחזרים בלבד

BOMDESIGN, הינה חברה הולנדית של המעצבים Michael Bom ו- Antoinet Deurloo . יחד, הם יצרו סדרה של ארבעה בתי ציפורים הנקראת billbirdhouse העשויה מחומרים ממוחזרים בלבד אשר עליהם הדפסי מספרים ואותיות המקנים להם מראה עירוני מודרני. מחיר: 60 יורו.

POPOUTZ - פרופילן ממוחזר

POPOUTZ הינה סדרה של בתים ומתקני האכלה לציפורים המיועדת לטירונים לדבר. הבתים ומקני ההאכלה, המגיעים בשישה צבעים שונים, עשויים 100% פרופילן ממוחזר, הם משעשעים, קלים לשימוש, מאוד זולים ואידיאלים לקבלה במשלוח. (מגיעים מקופלים, שטוחים וקלים להרכבה( מחיר: 1.80 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully