וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופיל חדש

לרה רוטר

3.10.2007 / 16:30

אורחים הם בהחלט דבר שיכול לעצבן. 5 פטנטים לאירוח קל, שיעלו חיוך על פניכם, בין לולב לאתרוג או בכלל

אם נגזר עליכם לארח אושפיזין, בסוכה או באופן כללי, אז למה שלא תעשו את זה עם קצת אינפנטיליות. המותג האמריקאי המשעשע Fred & friends מציע כמה פטנטים שיקלו עליכם את מלאכת האירוח ויתרמו קצת לאקולוגיה.

אף לאף

אחד המשעשעים הוא כוסות חד-פעמיות שמעוטרות עם הדפסים של אפים בצורות שונות. כשמגישים את המשקה לפה, מעניקה הכוס מראה ופרופיל חדש ומשעשע (42 ש' לחבילה של 24 כוסות)

לתפוס קצת ראש

בא לתפוס קצת ראש? פרד אנד פרינדס חשבו על קומבינה לא רעה: תבנית סיליקון המיועדת להכנת כוסות קפואות לשוטים (69.90 ש' עבור תבנית המיועדת להכנת 4 כוסות קפואות).

גם מקלות ערבוב המשקה יכולות להיות עשויות מקרח. מדובר שוב בתבנית סיליקון שבה ניתן להקפיא שלושה דגמים של שיפודים. השיפוד יכול להיעשות ממים, מיץ או כל משקה אחר העולה על רוחכם העולצת (59.90 ש' עבור תבנית המיועדת להכנת שלושה שיפודים קפואים).

גומי במשקה

נתברכתם במספר רב של אושפיזין בסוכה? פרד אנד פרינדס מציעים לכם חבילה של 12 גומיות בצבעים שונים, המיועדות לסימון בקבוקים או פחיות ומאפשרות לעקוב אחר המשקה שלכם לאורך כל הערב (49.90 ש' לחבילה של 12 גומיות סימון צבעוניות).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

קצת אקולוגיה

אורחים רבים מובילים להשלכה של כלים חד פעמיים רבים שמובילים להרעה במצבו של הכדור שלנו. אז בין גיחוך לגיחוך כדאי גם לשמור על הפסולת שאנו משליכים. בחנות "מאירזון", בדיזנגוף סנטר, מוצעת סדרה של כלים חד פעמיים העשויים מסיבים של קני סוכר הנלחצים למקשה אחת בעזרת חום בלבד, דבקים לא מעורבים בייצורם. הכלים הללו מתכלים תוך שנה מקסימום וחוזרים לאדמה כשהם אינם מותירים שום נזק אקולוגי. מחיר: 1-3 ש' ליחידה.

את מוצרי fred & friends ניתן להשיג במרכז העיצוב סוהו, דיזנגוף סנטר, קומה 3, דיזנגוף 50, תל אביב, 03-6212450 ובסוהו אביב, קניון אביב, קומה 2, איינשטיין 40, רמת אביב, 03-6420999

"מאירזון", דיזנגוף סנטר, ליד שער 4, ת"א. 03-5259976

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully