וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבלי לקרוע את הכיס

לרה

11.9.2007 / 12:00

לא זול, אבל גם לא יקר, לא חנופה זולה למארח, אבל גם לא קרעתם את הכיס

לא זול, אבל גם לא יקר, לא במחיר מעליב, לא חנופה זולה למארח, אבל גם לא קרעתם את הכיס - מתנות במחיר סביר, מבלי להשתגע, בעיקר אם יש לכם הרבה שולחנות חג לפקוד.

גמו בפקיניק

קולקציית ה"אסתטיקה היומיומית" של המותג האיטלקי SELETTY 'סאלטי', מורכבת מאוסף של כלי הגשה המעוצבים בהשראת הכלים החד פעמיים שאנו משתמשים בהם, בדרך כלל, בפיקניקים מחוץ לבית. המעצבים הכניסו את חווית החוץ לפנים הבית בעזרת העתקת צורות הכלים החד פעמיים אך תוך שימוש בחומרים המיועדים לעיצוב כלי בית כמו פורצלן, זכוכית ואלומיניום.

הסדרה כוללת כוסות זכוכית המזכירות את כוסות היין והבירה החד פעמיות השקופות, קש אלומיניום, קופסאות אחסון מפורצלן בדוגמת קופסאות השימורים, קופסא לקיסמים מפורצלן שעוצבה כדוגמת קופסת שימורי הסרדינים, סט מלח ופלפל מפורצלן הנראים כקופסאות שימורים קטנטנות ועוד.

מחיר: 29.90-169.90 ש'

להשיג ב'סוהו', רח' דיזנגוף סנטר, קומה 3, ת"א ובסוהו אביב, קניון רמת-אביב, קומה 2

מדבקות לקירות

בית MARBURG, מציע קולקציית אקססוריז לקירות. מדובר במדבקות דקורטיביות הניתנות להדבקה על הקיר. המדבקות מגיעות בגדלים שונים במגוון רחב של מרקמים וצבעים מטאליים.

מחיר: החל מ-90 ש'

להשיג ב'גולדשטיין גלרי טפט', רח' בוגרשוב 55, ת"א

פמוטים שהם ספלים שהם ספלים

אורי סעדי ודני גסנר, שני המעצבים העומדים מאחורי השם "אוטוטו", מציעים זוג פמוטים הנראים כספלים וגם מתפקדים ככאלה. אם מעמידים אותם על ראשם הרי הם פמוטים ואם מציבים אותם ישר הם ספלים לכל דבר.

מחיר: 99 ש' לזוג פמוטי ספל.

להשיג ב'מרכז הבאוהאוס',רח' דיזנגוף 99, ת"א

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

קשקש

מטאטא קש מהסוג של פעם, פמוטי במבוק, מגשי במבוק, סטנד לבקבוקי יין מבמבוק וסטנדים לעיתונים מבמבוק המיוצרים בתאילנד, מוצעים בתריסר צבעים וצבועים בצבעים טבעיים וידידותיים לסביבה ניתן להשיג ב"מטאטא". החנות נפתחה לפני כשנה וחצי כחנות קונספט למטאטאי קש בלבד, אך מאז התווספו אליה פריטים רבים נוספים.

מחירים: 20-325 ש'

להשיג ב'מטאטא', רח' יוחנן הסנדלר 14, ת"א

להמליח באופטימיות

םט למלח ולפלפל בצורת שני פרחים צבעוניים ואופטימיים, בעיצובה של לילך בן חיים, או בדוגמת שני ברבורים החבוקים ומכורבלים האחד בשני.
מחיר: 132 ש' לסט פרחים, 145 ש' לסט הברבור.

להשיג ב- HAPPYMESS, רח' שנקין 15 בחצר, ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully