וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תודה

לרה רוטר

11.9.2007 / 12:00

עם מתנות כאלה נשאר רק לסנן סססס ארוך, להצטער שלא נולדתם מוסלמים ושהצעתם בכלל לארח

מאחורי האריזה מסתתר לו מראה מעורר פלצות של מתנה כאילו מתוחכמת, שלא הייתם רוצים לקבל. אלה המתנות שיגרמו לכם לסנן סססס ארוך, להצטער שלא נולדתם מוסלמים ושהצעתם בכלל לארח. אלה הן המתנות שיאלצו אתכם להסתיר את תחושת האימה מאחורי פרצוף פולני מנומס ומכיר תודה. כל שנותר לכם לקוות הוא שהן מגיעות עם פתק החלפה.

אין חניה

המותג "לוסי בשמיים" מציע לנו אהיל, מאלה הנצמדים ישירות לנורה בעזרת שני תופסנים, פטנט מוזר הגורם לחששות בכל פעם שצריך להחליף נורה, שכל העסק הולך להתפוצץ לך בידיים. האהיל עשוי ממפת העיר תל אביב וברגע שמדליקים את האור, זורחים לפניך כל רחובות העיר שלא פעם קיבלת בהם דו"ח חניה. אם בכל זאת בוחרים לתת את האהיל כמתנה לחג, נציע לצרף אליו ברכה בסגנון "שנת חניות מוצלחת", לכל מקרה שלא יהיה.

מחיר: 90 ש'

להשיג ב'מרכז הבאוהאוס', רח' דיזנגוף 99, ת"א

אין "עבודת יד"

לאור הייבוא המסיבי של כלי בית מהמזרח הרחוק, העיצוב בקרמיקה הפך לאחרונה לתחום בעייתין. כבר לא מספיק לתת לכלי את הכותרת של "עבודת יד", צריך שיהיה בו איזה ערך מוסף. אותו הדין חל גם לגבי יבוא מוצרים יקרים של חברות גדולות. אגרטל מעוגל, שחור וסדוק בקווי אבן, יש בטונות, בכל באסטה בשוק, אז למה לקנות דווקא את אלו של נטוצי איטליה? לפחות היו שמים בו איזה סמל לאיכות, איזו נקודת חן שתבדיל אותם מאלו שאנו כבר מוצפים בהם גם ככה.
אגרטלים בשחור זהב של נטוצי: מחיר:1,460 ש'

להשיג ברשת חנויות נטוצי, רח' שנקר 5 הרצליה פיתוח; רח' מנדלי 2, מגדלי בסר, רמת גן

אין חלב

המעצבות אפרת גומא ושלי לואיס, עיצבו אגרטל העשוי משקית חלב. נכון שהרטרו הוא סגנון יפה, אהוב ומאוד טרנדי אבל יש דברים שרצוי וצריך להשאיר אותם כפי שהם. מחיר: 65 ש'

להשיג ב'מרכז הבאוהאוס' ,רח' דיזנגוף 99, ת"א

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

לא לגעת

ואם במחזור עסקינן, הסטנדים לסבון, מברשות שיניים, כרטיסי ביקור ועפרונות של המעצב דורון סר-שלור אמנם מאוד זולים ומעידים על יצירתיות, אבל גם כאן אפשר לומר שיש דברים שרצוי לא לגעת בהם. את בקבוקי הפלסטיק החד פעמיים עדיף להחזיר או להשליך לכלובי המחזור. התוצאה של הניסיון להפוך אותם למשהו פונקציונלי לא עלתה יפה במקרה זה ואם ממש רוצים לעשות משהו עם הבקבוקים האלה, נציע לצאת לקמפינג ולשים בתוכם נר. מחיר: 19 ש' ליחידה.

להשיג ב'מרכז הבאוהאוס', רח' דיזנגוף 99, ת"א

מתנה ייעודית

עבודות יד בקרמיקה, מהסוג שציינו קודם לכן, באות לידי ביטוי בכלי הדבש של רוניתא. עיצוב הכלי וסגנון צביעתו נראו במחוזותינו ברבבות. לפחות השימוש מקורי, אם כי מצומצם במקצת, בהתחשב בעובדה שאת הכלי השביר צריך לאחסן כל השנה עד השימוש הבא.

מחיר: 66 ש'

להשיג ב-HAPPY MESS, רח' שנקין 15 בחצר, ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully