וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנחשקות ביותר

לרה רוטר

11.9.2007 / 12:00

המתנות שתשמחו לקבל לכל חג, אלה שלא יאלצו אתכם לעטות הבעת פנים מלאכותית של הפתעה והכרת תודה

המתנות שתשמחו לקבל לכל חג, אלה שאחרי שתקבלו אותן לא יאלצו אתכם לעטות הבעת פנים מלאכותית של הפתעה והכרת תודה, כזו שלא תאלץ אתכם להפוך לרגיפטרים או לטרוח להגיע לחנות ולהחליף.

ורסאצ'ה

VERSACE, למי שעוד לא מעודכן, יצאו בקולקציה חדשה של כלי מיטה וכריות נוי לקראת חורף 2008. בקולקציה נשמר הקונספט העיצובי שמוביל המותג, המתאפיין בצבעוניות עזה, טקסטורות מיוחדות, עיטורי פרחים, עיטורים רומיים והדפסים מעניינים.

נכון שהמחירים אסטרונומים, אבל מהו המחיר לעומת ההתרגשות שיחוש מקבל המתנה ברגע שיסיר את נייר האריזה וימצא את המדוזה האופיינית.
מחיר: החל מ-180 יורו למגבות ועד 2700 יורו לכיסוי מיטה זוגית.

להשיג בהזמנה מראש, בבית שכטר, הרצל 65, ת"א

אהבו את עצמכם

אין כמו להביט במראה שתמיד מזכירה לך "אהוב את עצמך", שהרי כבר נאמר לא פעם שהשלום מתחיל בתוכנו. מראת ה- LOVE של המותג האיטלקי Seletti' סאלטי', היא מראה אופטימית המתאימה במיוחד לאותם ימים מדוכדכים, בהם לא רוצים לראות דבר. המראה תזכיר לכם מהם הדברים החשובים באמת.

מחיר: 899 ש'

להשיג ב'סוהו', דיזנגוף סנטר, קומה 3, ת"א וב"סוהו אביב", קניון רמת אביב, קומה 2, ת"א

כמו תחרה

METALACE הינו השם בו מתפארות קערות הגשה ממתכת, בצבע כסף או שחור, החתוכות בחיתוך לייזר שמקנה להן מראה תחרה או גזרת נייר. הקערות עדינות, אך חזקות מספיק כדי להיות פונקציונליות. ניתן להשיגן בגדלים שונים.

מחיר: 250-850 ש'

להשיג ב'מרכז הבאוהאוס', רח' דיזנגוף 99, ת"א

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כמו בים

פקק האמבטיה של "פנטסטיק פלסטיק", אליו קשורה סירה העשויה ממפת עולם פלסטית, יכול להוות מתנה נפלאה לכל החולמים על חופשה. עד שתגיע זו הנכספת, ניתן לשכשך במי האמבט, להשיט את הסירה ולחלום בשלווה על מקומות רחוקים ואקזוטיים, בסכום סביר.

מחיר: 45 ש'

להשיג ב'שונרא', רח' יוחנן הסנדלר 10, ת"א

כמו בקונצרט

"עץ או פלי", מגישים לנו חווית כניסה, הכוללת פעמון דלת עשוי לוח עץ בעל מיתרים, שעליו תלויים שלושה כדורים. הפעמון מזכיר בצורתו כלי מיתר ובכל פעם שהדלת נפתחת או נסגרת, הוא מפיק צלילים פסטורליים.

מחיר: 200-220 ש'

להשיג ב'מרכז הבאוהאוס', רח' דיזנגוף 99, ת"א

להדליק

אמנם קשה להפתיע כשמדובר בזוג פמוטים, אבל פמוטי האבן שניצבו על אחד השולחנות ב'שונרא', בהחלט הצליחו לתפוס את תשומת ליבי, פשוט בגלל יופיים.

מחיר: 98 ש' ליח'.

'שונרא', רח' יוחנן הסנדלר 10, ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully