וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו מעון יום

לרה רוטר

9.9.2007 / 16:30

המעצבת הספרדייה אגאתה רויז דה לה פראדה, חובבת ילדים מגודלים ומעצבת למענם פריטים רציניים בעיצובים אינפנטיליים

אגאתה רויז דה לה פראדה, היא מעצבת ספרדייה, המוכרת לרוב תושבי אירופה, לאחרונה גם לניו יורקרים ובימים אלה מתחיל היא מגיעה גם לארץ.

דה לא פראדה נולדה בשנת 1960 במדריד ואת לימודי העיצוב עשתה בבית הספר הגבוה L'ESCOLA D'ART I TECNIQUES DE LA MODA DE BARCELONA. בשנת 1981 החלה את דרכה כמעצבת ומאז ועד היום הספיקה להשתתף בתצוגות אופנה ועיצוב ברחבי אירופה, יפן וארה"ב. עיצוביה הייחודים התרחקו במכוון מטרנדים חולפים ובעיקר מאופיינים בקו המאוד מיוחד של רויז, עליו היא שומרת כמעט בקנאות לאורך כל הדרך.

העולם שמתוכו רויז יוצרת, הוא ילדותי ופרימיטיבי, מלא בצבעים, בחיוניות ובאופטימיות. יסודות הטבע באים לביטוי בהרבה מעיצוביה ולא בכדי. בשנת 1993 הציעה עצמה רויז לבחירות כחלק ממפלגת הירוקים, היא עיצבה את כרזות הפרסום של המפלגה וכאם לשניים המאמינה שהילדים של היום הם פני היקום בעתיד, המציאה עבורם משחקי מחשב, מעוטרים בעיצוביה הייחודי, המגבירים את המודעות לסביבה.

ב-26 שנות פעילותה בעולם העיצוב, הספיקה רויז לשתף פעולה עם מותגים וחברות בעלות שם. שיתופי פעולה כאלו נעשו למשל עם יצרנית המכוניות "סיטרואן", להם עיצבה רויז דגם של "ברלינגו" אדומה מנוקדת בנקודות כתומות, למותג CAMPER עיצבה רויז ליין שלם של נעלי בד צבעוניות, חברת התעופה AIR MADRID זכתה לסט כלי אוכל אווירי בעיצובה, לחברת התעופה IBERIA עיצבה רויז קולקציה של עניבות צבעוניות ולמותג מוצרי החשמל BELAY היא קישטה מכונות בכיסה, מקררים, מדיחי כלים ומייבשי כביסה בפרחים לבנים וכתומים על רקע של תכלת-שמים.

חנויותיה של רויז פזורות בכל רחבי אירופה ובניו יורק. בימים אלו מגיע סט של כלי מטבח בעיצובה גם לארץ. הסט נושא את הגרפיקה הילדותית, את הצבעוניות ואת האלמנטים מהטבע שכל כך ייחודים לה.

מלבד עיסוקה בעיצוב כלי בית, לרויז עוד רשימה ארוכה של מוצרים. בגדי גברים, נשים וילדים, רהיטים, עיצוב טקסטיל לבית, תכשיטים, משקפי שמש ואפילו אקססוריז לחיות מחמד, כולם נושאים את אופי עיצובה המיוחד המושפע בין היתר מהצייר הספרדי מירו ומאמנות הפופ-ארט של אנדי וורהול (שאותו גם זכתה להכיר באופן אישי).

אגאתה רויז ב"אלמנטו", רח' אחד העם 68, ת"א. טל' 03-6209848

מחירים: 35-690 ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully