וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליסה בארץ הפלאות

לרה רוטר

2.9.2007 / 13:45

לרה רוטר יצאה מבוהלת ממפגן האופנה והרהיטים, שהפיקו יחד המעצבים תומר מאייר ומוטי חסון, בחמישי שעבר

בלילו של יום ה' האחרון, 30 באוגוסט, השיק מעצב הרהיטים תומר מאייר את קולקציית "SEEDING"- קולקציית רהיטי גלריית מאייר'ס לחורף 2008. "קולקציה זו מבטאת את תהליך העיצוב כתהליך חפירה במחוזות הדמיון וזריעה של רעיונות המצמיחים פנטזיות", מסביר מאייר, ואירוע ההשקה שנערך יחד עם מעצב האופנה מוטי חסון, בהחלט מחזק את דבריו.

האירוע המפואר, שנפתח באיחור של כ-40 דק' בהן התבקשו המוזמנים לחכות בין מימי ביוב מצחינים, נערך באומן 17, הממוקם באחת הסמטאות האפלות של דרום ת"א. לאחר חווית הפתיחה הוכנסו המוזמנים לחלל הממוזג, כשכל רצונם הוא לשבת (דרישה לגיטימית ועוד בתערוכת רהיטים). אולם הרהיטים היחידים שנכחו בחלל היו רהיטי ה-SEEDING, אותם אלו שבאנו לראות, שהיו מכוסים בסדינים לבנים. כל הפנטזיות להתרווח עליהם, הסתיימו בחזיונות מסנוורים שנגרמו מהכיסויים שהוארו ברפלקטורים.

שעה נוספת עברה עד שראשוני הדוגמנים עלו לבמה. דוגמן בלבוש אגרטל, בלבוש מתלה מעילים, אחד שנראה כמו מנורה וחדרנית, הם אלו שזכו להסיר הבדים ולחשוף בפנינו את הכורסאות הנחשקות. אחריהם עלו דוגמנים עטויים מגבעות נוסח "אליסה בארץ הפלאות", לבושים בבגדים החורפיים של חסון כשעל פניהם הבעה הזויה. הדוגמנים התרווחו על ספה אפורה הבנויה כולה מכריות שנראתה בהחלט נוחה מאוד, על ספת ה-LOVE SEAT העגולה, העשויה עור וקטיפה וגרמה גם לרווקים ולרווקות שבנינו לשכוח לרגע את הבדידות ולחשוק אך ורק בכרבול, ולו רק קצרצר, בין כריותיה.
לשווא.

התצוגה שזכתה לשם "המוזיאון" נראתה בעיקר כמו טריפ רע. מתוך המצוקה שלנו, הצפייה בתנועות המוזרות שעשו האגרטל, המנורה, המתלה ודוגמני מסיבת התה, לא הצליחה להדליק את ההזיה. מחוזות הדמיון שוטטו בעיקר למקומות שקטים יותר, מרווחים ושפויים יותר.

ממה שבכל זאת הצלחתי לראות, זכור לי בוודאות שולחן ארוך ולבן, מעוצב בנוסח תיבת אחסון, אשר כל חלקו הפנימי, המרופד בבד שחור עם כיסים רחבים, מיועד לאחסון. זכור לי שולחן בסגנון יפני המשלב צבעוניות של שחור לק ועץ מגוון וזכור לי, נדמה לי, שחשבתי שבשולחנות המאייר הזה חזק.

המוטיבציה של שני המעצבים, לחבור יחדיו ולהציג את תוצרתם זה לצד זה מבורכת. אבל להבא רצוי לזכור שלא כולנו נשארנו בקטע של מסיבות באומן 17, שלא לדבר על סקס, סמים ומוזיקת טראנס. ובפעם הבאה שזורעים זרעים כדאי לקחת בחשבון מי זה בא לקצור.

מאייר'ס, יוחנן הסנדלר 1, הרצליה פיתוח. טל': 09-9564550.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully