וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בום-פם

לרה רוטר

18.8.2007 / 10:00

איך הצליח כיסוי המיטה של אלכס מהסרט ה"תפוז המכני" להשפיע על עיצוב חדרי הילדים של המותג הישראלי 'ליליבום'

לילית והילה בן-יעקב, הן שתי אחיות שהגו את המותג הצעיר "ליליבום". לילית, בוגרת המגמה לעיצוב טקסטיל בשנקר, היא זו שהתחילה את הכל. לאחר הולדת בנה השני, החליטה סופסוף לנסות ולהוציא אל הפועל חלום ישן ולעצב מוצרים איכותיים לילדים ונוער, שייראו טוב ושיהיה בהם משהו שונה. "התחלתי פשוט לשחק עם בדים", היא מספרת, "עד שהבנתי שהקונספט שאני רוצה להגיע אליו הוא מראה נקי שיכלול בתוכו מקומות שמגרים את הדמיון. כך בעצם נולד המוצר הראשון: שמיכת כיסים לתינוקות או לנוער. בעיצוב המראה שלה הושפעתי מקו מאוד נקי באסכולה המודרנית. הסרט 'התפוז המכני' מעוצב כולו לפי הקו הזה והאמת שהגירוי הראשון לעשייה התעורר בי כשראיתי את כיסוי המיטה של אלכס, גיבור הסרט. מיד חשבתי שאני חייבת לעשות משהו בסגנון הזה".

מעבר לקו העיצובי, יש במוצרים של "ליליבום" אלמנטים פשוטים לכאורה, שתפקידם לגרות את דמיונם של ילדים. כחלק אינטגרלי מהעיצוב שלה, כוללת השמיכה שפע כיסים שהילד יכול להטמין בתוכם כל העולה על רוחו. "ליליבום" מספקים יחד עם השמיכה "בובת ליליבום" קטנה בתור התחלה, אך דרך המשחק של הילד פתוחה בפני דמיונו. שמיכה אינטראקטיבית נוספת, היא כזו הכוללת "זנבות" לקשירה. שמיכה זו מגיעה בתוספת של שלוש לולאות רכות, אותן ניתן להשחיל על ה"זנבות", אך שוב, גם במקרה הזה, המשחק הנתון הוא רק ההתחלה.

מלבד השמיכות, המותג מציע גם פופים בעלי צורה מופשטת המזכירה צורתו של פינגווין, כריות חישוק היכולות לשמש הן ככרית משחק לילדים והן ככרית תומכת לתינוקות זעירים (אופציה חלופית לסלקל), מצעים נעימים מכותנת טריקו, בובות המזכירות נחש הנקשרות גם לכרית עגולה ובובות מרבה רגליים
היכולות לשמש מלבד המשחק, גם כמגן ראש לתינוקות ופעוטות.

הילה, האחות השנייה העומדת מאחורי "ליליבום", הצטרפה לעשייה לאחר שרוב הקולקציה כבר הייתה מוכנה. והיא זו שאחראית בעיקר על שיווק המותג, אירגון מכירות בית והפקת הקטלוג. בימים אלו, נמכרים מוצרי "ליליבום" באינטרנט, דרך אתר הבית של המותג או במכירות ביתיות שמארגנות האחיות ברחבי הארץ. במ'ביל מתקיימים מגעי הפצה לרחבי ארה"ב. "התגובות בארצות הברית היו מאוד אוהדות", מספרות השתיים, "נראה ששם יותר רגילים לקו העיצובי בו אנו נוקטות. בארץ, עדיין אוהבים לקנות לילדים דברים יותר פיגורטיביים".

בעתיד מתכננות האחיות בן-יעקב להרחיב קולקציית הילדים ובמקביל להתחיל לעצב למבוגרים. למבוגרים. "נראה לנו שצריך להציג ללקוחות שפע, שאנשים יראו שמדובר במותג ולא בעוד גחמה של שתי אמהות שמתעסקות בעיצוב כתחביב", הן מסכמות.

מחירים:
מצעי נוער: 350 ש'
מצעים לתינוק: 145-220 ש'
בובות: 95-220 ש'
כריות: 90-180 ש'
פופים: 250 ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully