וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסייד אאוט

לרה רוטר

7.8.2007 / 15:16

"דשא עוז" משיקה קולקציית רהיטי דשא סינתטי, בעלת תכונות אנטי אייג'ינג וחובבת שמש. הנועזים יכולים להציב אותם בסלון

חברת דשא עוז משיקה בימים אלו סדרת רהיטי גן מצופים בדשא סינתטי וע"י כך מאפשרת לשבת על הדשא ולא רק בגובה האדמה. "הקונספט התחיל משתי תערוכות שהשתתפנו בהן, תערוכת 'גנים ירוקים' ותערוכה נוספת הקשורה לאירוח בבתי מלון, בצימרים וכו"', מספר גיא סער, מנכ"ל דשא עוז, "רצינו לייצר פריט שימשוך את תשומת הלב והחלטנו לעצב שולחן המצופה בדשא סינתטי. הרעיון היה ליצור גימיק שיבדיל וייחד אותנו מהחברות המתחרות. להפתעתנו, התגובות היו כה נלהבות, עד שהחלטנו לצאת בליין שלם של ריהוט גן שייעשה באותו הקונספט".

היתרון של רהיטי הגינה הללו הוא בכך שהם לא מתלכלכים או יותר נכון לא רואים עליהם את הלכלוך. מכיוון שמדובר בדשא מלאכותי, הוא גם לא דוהה ושומר על צבעו הירוק לאורך שנים. "הדשא מכיל חומרי אנטי U.V ואנטי אייג'ינג ורגיל לעמוד תחת השמש היוקדת בגינות פרטיות, במגרשי ספורט, באיי תנועה, בגני אירועים ועוד. מכיוון שכך, אנחנו מציעים עד 5 שנות אחריות על הדשא שאנו מייצרים." מוסיף סער.

המחיר לתענוג המפוקפק הזה אינו זול כלל ועומד על כ- 22,000 ש' לפריט ריהוט. על השאלה מדוע הרהיטים כה יקרים עונה סער: "השלדה של הרהיטים מיוצרת עבורנו במיוחד ממתכת עמידה לנזקי מזג האוויר ומכיוון שהרהיטים הם לא העיסוק העיקרי שלנו, אלא משטחי הדשא, עלינו לעצור את העבודה השוטפת על מנת לצפות את הרהיטים. שני הגורמים האלו מייקרים את הקולקציה".

לפרטים נוספים: 1-700-702-602

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully