וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוסות של אבנים

לרה רוטר

2.8.2007 / 15:00

אם אתם פריקים של קריסטלים או גילתם שברשותכם כמה דולרים מיותרים, תוכלו לעצב את חדר האמבט הבא שלכם מאבנים חצי יקרות

חברת מג'סטיק ג'מסטון, המתמחה בייצור משטחים מעובדים לבית, כמו אמאטיסט, אבן הלייס, הרוזקוורץ וג'ספר, החליטה לפני כשנה לייצר ליין של רהיטים, בשילוב אבנים. הקולקציה כוללת בעיקר ריהוט לחדרי האמבט, כולל מסגרות רחבות למראות. בחלק מהרהיטים הכוללים אבנים שקופות, כמו קוורץ ואמטיסט, שולבה תאורה, הגורמת לאבנים לזרוח..

את האבנים מייבאת החברה מברזיל, הודו ואפריקה. חומר הגלם, המגיע כסלעים בגודל אגרוף ואף כדור רגל, מובא לארץ במכולות. במפעל, נחתכים הסלעים לפרוסות בעובי של 2 ס"מ, מהן בונים פלטות דמוי פלטות השיש למטבח. האבנים החצי יקרות מאופיינות בדרגת קושי גבוהה, בסקאלת mush scale שמשמשת למדידת רמת הקושי של אבנים שונות, נמצאות האבנים החצי יקרות בדרגה 7-8, כאשר, לשם השוואה, פלטות השיש והגרניט נמצאות בדרגה של 5-6. את פרוסות האבנים מניחים זו ליד זו כפסיפס ואת המרווחים הנוצרים ביניהן סוגרים עם אבקה העשויה גם היא מאותן האבנים שרוסקו. המשטחים נסגרים בשכבה של דבק אפוקסי, הנמרחת מאחור, וגורמת לכל היופי הזה להפוך למשטח עמיד לעבודה.

אתם מעצבים

"אפשר לעשות עם המשטחים שלנו כל מה שעושים עם משטחי השיש והגרניט" טוען אדם קרטס, האיש של מג'סטיק ג'מסטון, "בארץ עוד לא כל כך הפנימו את הקטע שלנו, אנחנו עובדים כרגע בעיקר בארצות הברית ובאירופה, שם יש לנו חנויות שמשווקות את הרהיטים שלנו, מלונות בווגאס משתמשים במשטחים שלנו וישנן גם חברות לייצור ועיצוב רהיטים שאנחנו מעצבים ומייצרים להן את הרהיטים והן מוכרות אותם תחת השם שלהן, בעצם אנחנו משמשים במקרה הזה רק כיצרנים. לעומת זאת, בארץ, אנחנו עומדים כרגע על 5-6 לקוחות בחודש בממוצע".

הרהיטים של מג'סטיק משמשים כקונספט, הם מיועדים לעורר את דמיונו של הלקוח, החברה לא מייצרת מלאי, אלא מחכה שאתם תיזמו .

מחירים:
פלטות: החל מ-2,000 דולר למטר
רהיטים: החל מ-2,000 דולר

מג'סטיק ג'מסטון, איזור התעשייה, עד הלום, אשדוד. טל' 08-8655996

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully