וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיוך לא כולל משלוח

לרה רוטר

16.7.2007 / 13:57

חברת העיצוב 'ראלם דקו', מאוהיו ארה"ב, משעשעת אתכם, עם כוסות זוהרות בחושך, כפפות מודפסות לעבודה בגינה ודירת לופט לדגי זהב

באחת הסצנות בסרט "טעם החיים", מבית היוצר של חבורת מונטי פייתון, חולפים שני דגים זה על פני זה שוב ושוב תוך כדי שחייה באקווריום קטנטן. בכל פעם מברכים הדגים אחד את השני מחדש בברכת בוקר טוב, כאילו היתה זו הפעם הראשונה בה נפגשו.

לאלו מאיתנו החיים חיים אורבניים, חסרי מקום ומגע עם הטבע, הדגים יכולים לשמש כחיית מחמד נעימה ביותר. הם לא מרעישים, לא ממש מלכלכים, לא תובעים טיפול אינטנסיבי ובסך הכול אפשר לחיות איתם בשלום ובשלווה תחת קורת גג אחת. עבור אותם האנשים שהדג כחיית מחמד הוא בהחלט כוס התה שלהם, עיצבה חברת ראלם דקו Realm Dekor"" האמריקאית, אקווריום מפואר, בן שלושה חדרים. המורכב משלוש קערות שמחוברות ביניהן. האקווריום מכונה בשם "The Fish Condo 2.0" והוא לוקח את ההומור למקום קצת אחר מזה של חבורת מונטי פייתון. מי יודע, אולי אם תשכנו את הדג המוזהב בדירתו החדשה, יחזיר לכם זה באותה מטבע. כדאי להתחיל לחשוב על שלושת המשאלות.

"Realm Dekor" שמה לה למטרה לגוון את החיים השגרתיים והיומיומיים בפריטי עיצוב טרנדיים, משעשעים, וצבעוניום, ומלבד האקווריום, היא מציעה עוד שלל מוצרים מעלי חיוך. כך למשל, אריזה של 10 קשים, אשר בתוך כל קש מוטמן תרמיל המכיל צבע זרחני שכאשר הקש מופעל, הוא זורח במשך כמה שעות. ראלם דקו מציעה גם דקורציה לכוסות היין, חיפוי פרווה צבעוני, הנכרך בין בסיס הכוס לגביע, מעניק לכוס מראה הומוריסטי ומרענן. קש + חיפוי פרווה לכוס ויש לכם בהחלט חיוך.

חוץ מזה מציעה ראלם, עשרות מוצרים המתאימים לחדרי הבית, למסיבות ואפילו אביזרי ניקוי כמו מטאטא פרווה מנומר, שעונים, מנורות, כיסויי מיטה, כפפות מודפסות לעבודה בגינה, ציוד לברביקיו, כוסות, תיקים, שטיחים ועוד. כולם מאופיינים במראה עירוני, טרנדי.

מחירים לדוגמה: (לא כולל משלוח):
מנורת "רנטגן": 70 דולר
אריזה של 10 קשיות זרחניות: 15 דולר
אקווריום: 85 דולר
כפפות זמש מודפסות לעבודה בגינה: 20 דולר
שעון המעוצב כלוח חשמל: 70 דולר

ניתן להזמין את המוצרים דרך אתר הבית של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully