וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחת בקלות

לרה רוטר

3.6.2007 / 12:20

גדעון בק גילה שמיטות נפתחות לא חייבות להיות גם מכוערות. הוא מצא בלונדון את הספות המודולריות של העשירון העליון והתאהב

לגדעון בק (33) יש דירה בלונדון אותה הוא משכיר לתקופות קצרות. הוא היה צריך להכניס בה ספה שתשמש גם כמיטה, ואחרי שהחליף ספות נפתחות בערך כל שנה וחצי, הוא ניסה את אלה של "מילנו בדינג", אמנם שילם יותר, אבל התאהב.

"הבנתי ששווה לשלם יותר כדי לזכות בשקט נפשי", הוא משחזר, "כל כך התאהבתי במוצר עד שהחלטתי לייבא אותו לארץ, כאן הנישה הזו מאוד לא מפותחת, ספות נפתחות נתפשות כמשהו שנראה לא טוב וגם גורם לכאבי גב, "ואני חושב שמילנו בדינג" נותנים מענה בדיוק לשתי הבעיות האלה", הוא מתאר את השתלשלות העניינים.

לפני חמישה חודשים, פתח בק (33) את אולם התצוגה הראשון בעולם למותג האיטלקי, המתמחה בייצור ספות נפתחות. הוא נוסד בשנת 1985 על ידי בני משפחת DE LORENZO, ומשווק ברחבי העולם בנקודות מכירה יוקרתיות כמו הרודס בלונדו ורוש בבואר בצרפת ובניו יורק.

מה כל כך מיוחד בספות של מילנו בדינג?

"קודם כל הן נראות כמו ספות דקורטיביות לכל דבר. שנית, הן ניחנות באופי מודולרי יוצא מן הכלל, כל דבר בהן ניתן לשינוי, החל מהריפודים וכלה בידיות. אם קנית עכשיו ספה מעור ועוד שנתיים תחליטי שאת רוצה ספה מרופדת בד, תוכלי לקנות את הכיסוי שמתאים לדגם שברשותך ולהחליף. תוך חצי שעה יש לך ספה חדשה".

"כל הריפודים ניתנים להסרה ואת ריפודי הבד ניתן לכבס במכונת הכביסה הביתית. הבדים עוברים שטיפה מוקדמת במפעל באיטליה כך שאין סכנה של כיווץ הבד. קיימים כ- 1300 סוגי בדים לריפוד וכ-50 סוגים של עור. גם הידיות של הספות ניתנות להחלפה, רכשת ספה עם ידיות ישרות, לאחר תקופה חפצה נפשך בידיות מעוגלות, אפשר להחליף".

"הספות מצוידות במנגנון פשוט, הרשום כפטנט, המאפשר פתיחה וסגירה בנוחות ובקלות. הן מיועדות לשימוש יומיומי הן כספה והן כמיטה. החברה נותנת אחריות על הספות ל-5 שנים, אבל זהו מוצר שמיועד לתקופת חיים שלמה".

הישיבה היומיומית שלנו על הספות, ילדים שקופצים עליהן, לא פוגע במזרן שאחר כך אנחנו אמורים לישון עליו את שנת הלילה שלנו?

"זהו שלא. הספות בנויות כך, שהמזרן בעצם חבוי. החלק שיושבים עליו, הן הכריות שמוסטות בזמן פתיחת המיטה, כך שהמזרן מוגן במשך היום. אבל מעבר לזה, המזרנים הנכללים בספות הם מאיכות גבוהה. הסטנדרט הוא מזרן הלטקס אבל ניתן לבחור לשלב בספה גם מזרן ויסקו-אלסטי שזה מזרן שאם אתה ישן ומישהו קופץ לידך, אתה לא תרגיש את התזוזה".

את הספות של "מילנו בדינג" ניתן לקנות גם ללא מנגנון הפתיחה, דבר המוזיל את מחירן בכ-2500-3000 ש'. יגיע יום בו נצטרך להפוך אותה למיטה? גם זו לא בעיה, בכל רגע ניתן להרכיב לספה את המנגנון.

באולם התצוגה ברשפון, מוצגים כ-17 דגמים, המגיעים במידות שונות. ניתן למצוא גם קובייה אשר יכולה לשמש כהדום רגליים, כשולחן קפה או כפריט דקורטיבי, ונפתחת, בעת הצורך, למיטת אורח נעימה במיוחד.

מידות:
75 ס"מ-180 ס"מ ברוחב.
עד 220 ס"מ באורך.

מחירים:
8,000-33,000 ש'

'מילנו בדינג', דרך המסילה, רשפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully