וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בוואקום

לרה רוטר

14.5.2007 / 13:35

רוצים לאפסן את הסוודרים, אבל אין לכם איפה? תכולת הבוידעם עומדת לקרוס לכם על הראש? נסו להוציא את האוויר

יש משהו סיזיפי בפעולה העונתית של סידור הארונות: להוציא את כל בגדי החורף מהארון, לקפל אותם יפה, למצוא להם מקום שתמיד חסר ובסוף למצוא עצמנו דוחסים בכוח עוד מעיל אחד ועוד סוודר, סוגרים את הדלתות בלחץ ומקווים שלא נצטרך לפתח אותן שוב, עד החורף הבא. כי אם נצטרך, סביר להניח שכל תכולת הארון תיפול על הרצפה או על ראשינו ממש, כפי שהסלע של סיזיפוס התגלגל מטה בכל פעם מחדש.

זה מעין מעגל כזה, ברגע שיש עוד מקום אנו מרשים לעצמנו לרכוש פריטים חדשים, כי עכשיו סוף סוף יש איפה לשים אותם וכך קורה שלא משנה כמה ארונות יש לנו בבית וכמה עוד נקנה, אף פעם לא יהיה מספיק מקום לכל הדברים שיש.

כדי לצאת מהטרגדיה, צריך, כידוע, שיקרה משהו דרמטי. ולמי שעדיין לא מוכן למפנים משמעותיים בחייו או כל מי שמצוי בדרך להבנות חדשות, להלן פתרון זמני אך מאוד יעיל. חברת buy the way משווקת שקיות לאחסון בוואקום, הגורמות לחיסכון אדיר במקום. פריטים התופסים ארבעה מדפים בארון יתכווצו בעזרתן ויונחו במדף אחד בלבד. בשקיות ניתן לאחסן סוודרים, שמיכות, כריות, בגדים ואפילו נעליים. השקיות שומרות על הפריטים המאוחסנים מפני ספיגת ריחות, אבק ועובש, הן שקופות, עמידות וניתנות לשימוש חוזר.

איך זה עובד?

מכניסים את מה שרוצים לאחסן אל תוך השקיות, סוגרים היטב ובעזרת שואב האבק הביתי, שואבים את האוויר, דרך הפתח המיועד לכך, עד שנוצר ואקום מוחלט. התוצאה היא צמצום הנפח עד פי 4. השקית נותרת ישרה וקשיחה וכל מה שנותר לעשות זה להניח אותה על המדף. ניתן להניח את השקיות אחת על-גבי השנייה. חסרונן של השקיות הוא, שלאחר הכיווץ, לא ניתן לקפל את השקית, כך שאם ברשותכם ארון או בוידעם קטנים במיוחד, זהו אינו פיתרון בשבילכם.

השקיות מגיעות בגודל של 55X85 ס"מ והמחיר לשלוש שקיות, כולל דמי המשלוח, הוא 88 ¤. זמן ההספקה המובטח הוא עד 14 ימי עסקים. ניתן לרכוש את השקיות ניתן לרכוש באתרי מכירות ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully