וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנות המגורים

חדווה אלמוז

16.5.2007 / 13:00

שלושה גברים ואישה, מעולם האופנה, התיאטרון ועיצוב המוצר, משתעשעים עם רוח וחומר בתערוכת פריס 2007

כריסטיאן לקרואה

את מקומו של ג'אן נובל, בשנת 2006, תפס השנה נכבד התערוכה - כריסטיאן לקוראה. במשך 20 שנה העניק לעולם אופנת עילית ובנוסף ללקוחותיו הפרטיים עיצב תלבושות לתיאטרון ולאופרה. מעורבותו במספר רב של פרויקטים הפך אותו לשם דבר, בדורו, בכל מה שקשור לעיצוב.

במקביל לעיצוב אופנת עילית עיצב מחדש את הרכבת הים-תיכונית המהירה, היה מעורב בסגנון העיצוב של חברת "גמונט", ועיצב את המלון "הטחנה הקטנה" שבפריז. עיצוביו של לקרואה הם "פיוט של חדווה", אומר אטיין קושה, מנהל התערוכה, ומוסיף: "לקרואה מסתכל על העבר בעדינות ובהערצה, מתעלם מההווה מכל הבחינות, ומתבונן בעתיד מבעד לצבעוניות קליידסקופית".

אולי זה מה שמאפשר ללקוראה להיות משוחרר מחוקיות מוכתבת, ולשלב בעיצוביו אלמנטים גרפיים בסגנון בארוק, ולהגיע לתוצאות מדהימות.

רוזיטה מיסיוני

ההיסטוריה של בית האופנה האיטלקי, ממילאנו, הידועה בטקסטיל גרפי ובצבעוניות מגוונת; התחיל בשנות החמישים כסיפור אהבה בין אוטביו מיסוני ובתו של יצרן סריגים. היום, לרוזיטה יש קו מוצרים משלה בתוך בית מיסוני.

קולקציית הצבעים העכשווית עוצבה על ידי רוזיטה עצמה, ומושפעת מאישיותה הקורנת וחוש ההומור שלה. התוצאה המוצגת לשנת :2007 קו עיצובי גמיש, המיועד לרהיטים מחומרים קשיחים ולעיטורי טקסטיל. העיצוב הססגוני מתאים לחללים קטנים וגדולים.

הנגיעה של "רוזיטה" מורגשת בחיבור שבין יצירתיות לעיצוב. רוזיטה מכוונת את רגישותה לערוץ הידע המקצועי בעולם של אמנות המגורים.

קונסטנטין גריק

הוא מעצב אובייקטים ליום יום; דברים המיועדים להיות בסביבתנו. הכסא שלו "כסא מספר אחד" הפך להיות אייקון עיצובי. קונסטנטין, שנולד במינכן גרמניה, עובד עם קבוצה קטנה של מעצבים בינלאומיים המעצבים רהיטים מלאי חן למרות הייצור המכאני וההשראה התעשייתית.

הקרירה המעשית שלו החלה לפרוח לאחר שסיים את לימודיו ברויאל קולג' לאמנות שבלונדון, וזכה בפרסים רבים כמו מנורת ה- May Day. מבחר ממוצריו מוצגים דרך קבע במוזיאון לאמנות מודרנית שבניו-יורק. בשנת 2000, זכה בפרס של יוקרה בבינאלה בבייגין. בימים אלה הוא עובד על קולקציה חדשה של מכשירי חשמל למטבחים עבור חברת "קרופס".

נואה-דופו-לורן

הצעיר, בן ה- ,33 בעל שני תארים גבוהים באמנות ופיסול במתכות, הוא מעצב השמח למזג בין זמן וסגנון בכל הקשור לעיצוב פנים וחוץ. הוא נהנה לעבור מעיצוב רהיטים לעיצוב חללים ללא וויתורים. מאז 2002 הנוכחות שלו מורגשת במישור הבינלאומי, במיוחד בלונדון, טוקיו, מילאנו ופריז. לנואה קשרים עם חברות בינלאומיות של רהיטים, ולאחרונה החל לעבוד על קו חדש של שנדלירים עבור חברת "בקרה", ומחכה בכיליון עיניים לרגע החשיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully