וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוסם מארץ הזכוכית

אדר ריכטר

26.4.2007 / 10:00

הוא יהפוך את שברי כוס החתונה לקופסה ואת לחצן פעמון הדלת שלכם למנצנץ ואטרקטיבי. אלי ישר עושה פלאים בוויטראז'

אלי ישר, מעצב בן 44, מלהטט בזכוכית כבר 9 שנים ויודע שאפשר להוציא ממנה הרבה. זכוכיות שקופות, חלביות ובעיקר צבעוניות – הוא מאוהב בכולן והן מאוהבות בו והופכות צורה למענו: שברים צבעוניים יהפכו לחצן פעמון לדלת ושברי כוס החתונה שלכם תהפוך לאחר טיפול של ישר לקופסה .

ישר מעצב אמנות שימושית ויוצר ויטראז'ים בצורת גופי תאורה, מוצרי צריכה, פעמוני דלת, שלטים לדלת, יודיאקה, שעונים ותחתיות לכוסות, כשיוצא הדופן מבין כולם הוא לחצן הפעמון לדלת. ישר מצהיר שעברו כ-7 שנים מרגע העלאת הרעיון ועד לשיווק בשטח: "תמיד הזכוכית עניינה אותי. אבל חיפשתי נישה שאף אחד לא נגע בה. משהו אחר. לא סתם עוד גופי תאורה. בדיוק באותו זמן ההורים שלי עברו דירה, ופתאום הבנתי שיש בפעמון הכניסה פוטנציאל לגוף תאורה קטן".

מכאן התגלגל הרעיון והיום אפשר למצוא לחצני פעמונים מזכוכית, עם תאורה שמתחברת לחוטים נמוכי מתח (12 וולט). הלחצן פשוט להתקנה ורשום כפטנט מאז 2001.

אוספים את השברים מהחתונה

יצירה יוצאת דופן נוספת, היא הדבקת שברי כוס החתונה ושימור הזיכרון בצורת קופסה דקורטיבית או שימושית. "שמעתי שאנשים רוצים לשמור את הכוס. אני יוצר משברי הכוס קופסה בגודל של 5X5 ומדביק את השברים. אפשר לשלב בקופסה את ההזמנה או לשלב בד משמלת החתונה. אפשר להוסיף את השמות, תאריך החתונה, פרחים. יש אנשים שמראש שוברים כוס צבעונית. אפשר להפוך את השברים גם לבית מזוזה", מספר ישר.

לפריקים של זכוכית מציע ישר להרכיב סט כניסה לבית, שכולל לחצן פעמון לדלת, בית מזוזה ושלט.

מחירים:
פעמון לדלת: 95-240 ש'
כוס לחתונה: 125-250 ש'
גופי תאורה: 300-1,500 ש'

ניתן להשיג אצל אלי ישר, רח' רמב"ם, נחלת בנימין, בימי ג', ו', 10:00-17:00. 050-3400532

פעמונים לדלת ניתן למצוא ב'חנית', רח' וולפסון 20 ו-38 ת"א; פריטי יודיאקה ב'גאנץ', רח' ריבלין 8 ירושלים; הגלריה בבית של מרסל ינקו, עין הוד; מרכז באוהאוס, רח' דיזינגוף 99, ת"א; Happy mess, רח' שנקין 15, ת"א; 'דלארטה', רח' אשתורי פרחי 9 ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully