וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריגושים לבשלנים

אלינור בשן, לונדון

5.4.2007 / 12:00

היכל דבש, חנות ממתקים מהאגדות והמקום עם הסירים הכי מעניינים. החנויות שיסחררו את אוהבי הגורמה

תמיד כיף לחזור אחרי ביקור בחו"ל עם איזה גבינה, נקניק, שמן זית או שוקולד לחברים במשרד. אבל בד"כ אנחנו עושים את הקניה הזאת בדיוטי פרי של המדינה אליה נסענו, ובתשעים אחוז מהמקרים גומרים עם קנייה יקרה מדי. בלונדון זה לא צריך לקרות, שווה לעשות את הקניות האלה ממש בתוך העיר. לונדון היא פשוט גן עדן לבשלנים.

Paxton & Whitfield

לפי ווינסטון צ'רצ'יל, ג'נטלמן אמיתי קונה את הגבינות שלו רק בפקסטון ווויטפיל. החנות עטורת הפרסים ממוקמת באותו רחוב מאז שנפתחה בשנת 1797, ומציעה מאות סוגי גבינות מבריטניה, צרפת ואיטליה וגם יינות, קרשי חיתוך וסכיני גבינות מיוחדים. ארמון באקינגהאם קונה שם את הפרומאז' המלכותי.

Jermyn Street 93
Tube – Green Park

Hope & Greenwood

חנות ממתקים אולד סקול. אין מצב להיכנס לחנות הזאת ולא לצאת מחויכים לפחות כמו עמי ותמי לאחר הפיטום. החנות שמנסה להחזיר אותנו לשנות החמישים מתפוצצת משוקולדים בכל המינים, הגדלים והאריזות, סוכריות שונות, 24 סוגים שונים של ליקריץ (מישהו באמת אוהב ליקריץ?), קוביות קולה, והממתק שזכור לטובה על כולנו מילדות – סיגריות שוקולד – בחנות יש מבחר של 175 (!!!) סוגים שונים, עם אזהרות שימוש, כמו בסיגריות אמיתיות רק שאצלם כתוב משהו בנוסח "אכילת מתוקים בזמן ההריון יכולה לגרום לך להשמנה". אם אין לכם כח להרחיק עד דרום העיר בשביל החנות, אפשר למצוא מוצרים שלהם גם ב Selfridges שברחוב אוקספורד.

20 North Cross Road
East Dulwich Rail

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

Books for Cooks

לכל סוגי האוכל בעולם של כל השפים, גם הזוהרים יותר וגם הזוהרים פחות. ספרים על ההיסטורה של הבישול, טכניקות ספציפיות ואפילו סיפרות שקשורה באוכל. בסוף החנות יש גם בית קפה קטן וחמוד, כל יום מנסים שם מתכון אחר וחדש מאחד מהספרים המוצאים שם למכירה ומגישים אותו בקפה. המתכונים המוצלחים ביותר שנוסו, נמכרים בספרון קטן תחת ההוצאה של החנות.

4 Blenheim Crescent
Tube – Ladbroke Grove

Hive Honey Shop

כשנכנסים לחנות הדבש הזאת העיניים ישר נוחתות על הכוורת הענקית הסגורה בזכוכית באמצע החנות. יותר מ-20,000 דבורים עסוקות מישירות לך מבט ומפצירות בך לנסות את אחד מ-700 המוצרים שהן מייצרות במרץ: דבש יוקרתי מכל הסוגים, צ'אטני, שוקולד, פאדג', חרדל ורטבים, הכל כמובן על בסיס דבש. למפחדים מדבורים מומלץ בחום לבקר בחנות, זה מאוד עוזר להתגבר על הפחד, מנסיון.

93 Northcote Road
Clapham Junction rail

Devirtimenti

מבחינת כלי מטבח, אין על דוירטימנטי. יש בחנות הכל, מסכינים משובחים ויוקרתים, דרך כלי הגשה יפים ועד מחלקת מוצרי אפיה ענקית. כל סוגי הסירים שאתם יכולים להעלות על דעתכם, מפות, מפיות, סכו"ם ואין סוף אביזרי מטבח. יש גם בית קפה חמוד בתוך החנות עם שולחן ענקי שיושבים סביבו.

33-34 Marylebone High Street
Tube – Baker Street

Melrose and Morgan

במקום ללכת על הבחירה ההמונית והתיירותית של Fortnum & Mason (לינק למטה), עדיף לקפוץ ולראות איך המקומיים קונים בסטייל במעדניה/בית קפה, מלרוז ומורגן. המעדניה בשכונת פרימרוז היל הטרנדית, מציעה מבחר ענק של סלטים, גבינות, מאפים, יינות, שמנים, תה וקפה. כמעט הכל מיוצר במקום. רק מהריח בכניסה מבינים שמדובר במקום שחוזרים אליו שוב ושוב.

42 Gloucester Avenue
Tube – Chalk Farm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully