וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוננות ספיגה

שלי איבגי-תבק

25.3.2007 / 11:33

'פלייר מג'יק' הוא בד ריפוד תלת-שכבתי, שאוהב במיוחד ילדים ומוכן לספוג למענכם את כל מה שהם עומדים למרוח על הספה

יש מעצבים שיותר מכל גחמה רעיונית, את חשיבתם היצירתית מאתגרים דווקא ילדים. החורבן שהיצורים הקטנים הללו מסוגלים לעולל לספה הלבנה של ימי הרווקות, תוך כדי זחילה עם שאריות בננה/ קפיצה עם נעליים/ ואכילת צ'יפס עם קטשופ מול דורה - מותיר את הסלון במראה חדש, אקספרסיבי למדי בגימור אה-לה פולוק, ועם צורך נואש בעיצוב פראקטי.

לארס אנגמן, המעצב הראשי של איקאה פתח את הרצאתו בכנס העיצוב שנערך לפני כחודשיים, עם הסיפור על הולדת כיסוי הספה הכביס - המוצר הראשון שעיצב (שנמכר, כמובן, עד היום וימשיך להימכר כל עוד יוולדו ילדים בעולם), אחרי שבתו שפכה שוקו על הספה המעוצבת בביתו הפרטי. סביר להניח שגם מאחורי בד הריפוד החדש 'פלייר מג'יק', עומד מעצב ברוך ילדים, שמאס במלחמת הניקיון ובמרוץ המגבונים המנסה להציל את מה שנותר מהטוטל לוק של הסלון המבוגר שהיה ברשותו פעם.

'פלייר מג'יק', הוא בד צבעוני, רך ונושם, הבנוי מ-3 שכבות: העליונה - ארוגה בצורת פרחי לוטוס (גביעים), שתפקידה לספוג את כל הלכלוך שמצטבר על הבד. שכבת פרחי הלוטוס מורידה אותו לממברנה - היא השכבה האמצעית, בעלת צורה של קפיץ ארוך וגמיש. מהממברנה יורד הלכלוך אל השכבה התחתונה של הבד, שעשויה מחומרים סינתטיים מיוחדים ובשכבה זו נספג כל הלכלוך.

אחרי שהג'יפה סיימה את המסע התלת–שכבתי הזה, נותר רק להעלים את הכתם, בעזרת שפשוף בספוג לח לכיוון פנים הבד. לפינאלה, מומלץ לייבש את האזור הרטוב באמצעות אוויר חם, במרחק של 20 ס"מ מהבד.

מחיר: 222 ש"ח למטר
להשיג בשכטר- בדי ריפוד ווילונות, הרצל 65, ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully