וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקיון בארבע ידיים

שלי איבגי-תבק

18.3.2007 / 11:23

עוזרת הבית שתשגר לכם חברת הניקיון, לעומת זאת שמצאתם ברחוב, מגיעה עם תעודת יושר ואחרי מבחן גרפולוגי. יכול להיות שבסופו של דבר זה יעלה לכם פחות

"18.4% מהאוכלוסייה לא מושפעים מפסח ולא ישנו את הרגלי הניקיון שלהם לרגל החג" - כך עולה מסקר שהזמינה בנושא יבואנית שואבי VAX הבריטית ( ע"י מכון המחקר "מותגים").

לפי היכרותנו ארוכת השנים עם האמהות הצחצחניות שלנו, לא בדיוק ברור על איזה פלח שוק מדובר והאם הסקר הזה כבר נתקל פנים אל פנים, עם כל הדודות שמנקות את הבוידעם בסנפלינג ומחרפות נפשן כדי לחבוט כל גרגר חמץ מהשטיח. ובכן, לכל אלה שכן מפשילים שרוולים וסובלים מחיידק ניקיון האביב, וגם לאלה שחיכו לרגע האחרון, מצאנו הקלות במציאת העוזרת הקרובה למושלמת:

חברות הניקיון שמציעות מאגר של עוזרות בית, סטייל אמריקה, צצו בארץ לפני כשלוש שנים, בעיקר עם כניסת משטרת ההגירה לחיינו ולחייהם של העובדים הזרים. השוק הצמא לעזרה, דירבן את חברות הניקיון שפעלו עד אז במגזר העסקי בלבד, לתת מענה גם לשוק משקי הבית המתמוטט: " זיהינו צורך ממשי של אנשים פרטיים, באנשי מקצוע טובים ואמינים והתחלנו לבנות מערך של עוזרות בית למשק הבית הפרטי", מספרת איווט אגי, מחברת "פיקס שרותי ניקיון".

וויטרינות בסנפלינג

אגי, שהחלה את דרכה בחברה כעוזרת בעצמה, מספרת כי כיום הם דואגים לניקיונם של למעלה מ-1,500 בתים והימים שלפני פסח הם כמובן תקופת השיא: "אנשים מחפשים עובדים מקצועיים ומיומנים יותר לעבודות היזומות שלקראת החג", היא מתארת.

לעומת עוזרת בית שלקחתם על סמך מודעה ברחוב או בהמלצת חברה, סייעות הניקיון הרשומות בחברה, עוברות מיונים קפדניים בסגנון השב"כ, כדי להבטיח את מקצועיותן ואמינותן. בחברה לא בוחלים באמצעים, שכוללים גרפולוגיה, בדיקות יושר במשטרה וראיון אישי. בסופם של התהליכים משוגרת אליכם עוזרת "עם תעודות", חוקית ומהימנה. אם תרצו היא גם תגיע אליכם גם עם חומרי ניקוי ובישום ותנקה את הוויטרינות בסלון בסנפלינג.

בחברת הניקיון "גברו בע"מ", גם היא מחזיקת מאגר של עוזרות בית, מצהירים כי העוזרות שלהם עוסקות גם בניהול שוטף של משק בית - כביסה, גיהוץ, סידור ארונות ובישולים קלים. הם מבטיחים להתאים עוזרת באופן אישי, על פי הצרכים והרצונות הפרטיים שלכם. בגברו יודעם שמלבד כושר הניקיון, חשובה הכימיה בין המנקה לבעל הלכלוך, ולכן הם מקפידים להתאים לכם עוזרת צעירה או מבוגרת, חזקה או עדינה, קבועה או חד-פעמית ומבררים אפילו האם היא מפחדת מכלבים או חתולים.

התשלום לשעה עבור העזרה הברוכה מתחיל ב-35 ש"ח לשעה ועבור השידוך המוצלח תשלמו עמלה חד פעמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully