וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאילו אין מוסכים בעולם

שלי איבגי-תבק

12.3.2007 / 11:18

ארבע בנות מרמת השרון פתחו חנות מתקתקה לעיצוב הבית, במרכזו של אזור התעשייה. הקול הנשי של "אליזבת טרוסט"

תזמון פתיחת החנות החדשה והפרחונית לעיצוב הבית, "אליזבת טרוסט" ברמת השרון בשבוע שעבר, לא יכול היה להיות יותר מדויק, בפתחו של האביב ויום האשה הבינלאומי. החנות, השתולה בלבו של מיני אזור תעשייה, היא אואזיס נשי למהדרין במרחב הגברי המחוספס.

האנגר ישן עבר שיפוץ מאסיבי, סביבו פוזר חיפוי אבנים והונח שביל עשוי דק, המוביל לעולם ומלואו של כל טוב, על פי מיטב הטעם העדין-כפרי-קיטצ'. כאילו אין מוסכים בעולם.

אפילו האלרגים הכי גדולים לפריחות, היו מוצאים פריט לאמץ, מתוך ההיצע המתקתק של החנות. הריהוט, הטקסטיל והאביזרים הדקורטיביים אמנם "נגועים" כולם במראה הנשי, אך לא רק חובבי הז'אנר יוכלו להעריך את טוב הטעם של ארבע בעלות הבית שמייבאות את כל הפריטים מחו"ל. המייסדות, שרית פליץ-גרנית היא אמנית מוזאיקה ומעצבת , חני ראצבי – בעלת החנות "מקום", דורית שמיר מעצבת גרפית וענת בונה שהיא מפיקה, מקוות כי המקום יתפתח לנקודת מפגש למעצבים ולקהל המתעניין והן מוכנות לייעץ, להדריך ולקבל הזמנות מיוחדות.

החלל בן שתי הקומות, מתפרש על 350 מ"ר, מאכלס פריטים אקלקטיים של אמנים בינלאומיים ממגוון מדינות. המקום מעוצב על פי תפיסת ה"טוטאל לוק" ומחולק לפי חללי הבית השונים. עירוב הסגנונות בא לידי ביטוי בשילוב בין מזרח ומערב, צבעוניות עזה מול רכה ועיצוב גרנדיוזי מול צנוע. למרות הערבוביה של סגנונות שונים מעולמות שונים, מצליחה אליזבת טרוסט, באופן מפתיע, להשיג מראה עיצובי שלם.

מחירים:
כורסאות: 5,600-7,600 ש"ח
מנורות: 800-2,800 ש"ח
שידות: 1350-10,200 ש"ח
כריות: 100-280 ש"ח
ספות: 7600-9,000 ש"ח

'אליזבת טרוסט', רח' החרש 5. א.ת. נוה מגן, רמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully