וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - מרקורי מעביר הילוך

11.3.2007 / 10:11

יאיר טריבלסקי ממליץ לטלאים לא להיכנס לפאניקה כשדברים קצת נתקעים וצופה אנרגיה טובה ומעשת לבתולות. שבוע טוב

הלחצים ממשיכים להם גם בשבוע שמתחיל ב-11 ומסתיים ב-17 במרץ, אם כי במינון קצת שונה. אחת הסיבות העיקריות הוא כוכב מרס, שאחראי על הדרייב שלנו. מרס נמצא במזל דלי, מיקום חברתי וחברי ומביא אתו צורך חזק יותר להכיר אנשים חדשים, בעיקר בחבורות או בבודדים (אך באופן לא ממש אישי), לשתף איתם פעולה, לעשות דברים ביחד ולצאת מהבועה שלנו.

המיקום הזה עשוי להמריץ עכשיו מאוד לעשייה את מזלות העקרב – בכוון הבית והמשפחה, האריה – בכיוון היחסים, השור בכוון הקריירה והדלי בכיוון פיזי ואישי, אבל כאילו להכעיס - דווקא השבוע נכנס מרס לזווית של עימות עם כוכב שבתאי שנמצא ממול. זה אומר שחלק לא קטן מהיזמות שלנו עלולות לעלות עכשיו על שרטון, להיתקל בקשיים ובביקורת ובשיפוט לא קל, בעיקר אלה מהן שעוסקות בכספים, או תלויות בהן.

בכלל, הנושא הכספי משמעותי מאוד השבוע בגלל הזווית הזו והחיים דורשים מאתנו דין וחשבון מחמיר של כאן ועכשיו לגבי החובות והמחויבויות שלנו ולא רק בתחומי כספים אלא בכלל.

אלה ימים שדורשים מאתנו כיסוי להבטחות שלנו, הן ברמה האישית והן ברמה החומרית ומי שלא מצליח לעמוד בנטל סופג לא מעט אכזבות ותסכולים. במקום לתת לתסכול להכתיב לנו תחושות ומעשים, כדאי פשוט לשים את הרגש בצד, לגלות מקצועיות ומעשיות, להשקיע יותר בפרטים הקטנים ולגלות מצוינות בשטח: זו זווית מיוחדת לגילוי חפיפניקים למיניהם והענשתם באופן כואב, ראו הוזהרתם...

זה אומר שהשבוע כדאי להשקיע יותר בפרטים הקטנים, לא לוותר לעצמכם וגם לא להיכנס לפאניקה כשדברים נתקעים מעט, או סופגים ביקורת. מי בעיקר אמור להיות מושפע מהמיקום הזה? מזלות טלה, דלי, גדי ואריה.

חיוך או לב פתוח

לחצים נוספים מגיעים מכיוון אחר. השמש שנמצאת במזל דגים, הופכת את הכל לרגשי ואפילו לרגשני ומעבר לכך – יוצרת זווית פעולה לא קלה עם כוכב פלוטו. זהו מיקום שעלול להביא איתו איבוד פרופורציות, פתיל קצר בכל מה שקשור לתגובות שלנו ומאבקי כוח קטנים עם מורים, מורים, הורים וכל סמכות שמנסה לומר לנו – או לפחות לייעץ – מה לעשות.

חשוב כעת לא להגיב בצורה קיצונית כשדברים יוצאים משליטה ולא להפוך כל ויכוח קטן על דבר של מה בכך למלחמת עולם. חשוב גם להיזהר מאוד בכבישים, שכן מאבקי הכוח עלולים גם כאן לתפוס מקום נכבד, כמו שראינו גם בשבוע שעבר ואפילו יותר מזה. בגדול – להגיב באיפוק, לשמור על הגיון צלול גם במצבי לחץ ולא לתת לאחרים או לרגשות בכלל להפעיל אותנו בקלות ובכעס. מי עלול להיות מושפע מכך? בעיקר מזלות אריה, עקרב ודלי.

התקשורת שלנו עם העולם ועם הסביבה משתפרת בהחלט. מרקורי שהלך אחורה עד כה, נמצא בהילוך רגיל ואפילו מעביר הילוך. נראה שהמרץ והאנרגיה חוזרים אלינו בהדרגה, ביחד עם האביב הזה שמביא איתו את הריחות המטריפים המוכרים, אם נוכל להתעלם מזיהום האוויר באזור א'... ההורמונים מתחילים להשמיע קול וביחד עם ונוס הרגשית במזל טלה מכריחים אותנו לסקור בדאגה את המראה ומריצים אותנו לחדר הכושר, דקה לפני שנצטרך להראות בחוף הים איך עבר עלינו החורף הזה.

ונוס הטלאית הזו מביאה איתה גם צורך חזק יותר במגע פיזי, בליטוף, בחיבוק, בצורך לשמוע מלה טובה ובהשקעה במסע חיפוש חסר מנוח אחרי אנשים שמתאימים לנו באמת הן מבחינת התדר הפנימי והן מבחינת היכולת שלהם להכיל אותנו ולאהוב אותנו כפי שאנו. חוסר הסבלנות שנוסף לונוס הזו, עלול לגרום לנו להגיב באגרסיביות כשדברים לא קורים ביחסים כמו שאנו רוצים, להכיר אנשים במהירות ולנתק את הקשרים האלה באותה מהירות עצמה.

קצת סבלנות לנו ולאחרים, בעיקר אלה שאיתנו, לא תזיק השבוע. אותה ונוס במקביל עשויה להביא איתה גם כמה הצלחות בנושאי כספים ושותפויות דווקא, בגלל זוויות מעשיות שהיא יוצרת עם הכוכבים פלוטו, יופיטר וסטורן ועשויה להפוך את שיתופי הפעולה שלנו עם אנשים אחרים למוצלחים במיוחד. מי בעיקר יושפע מנוס הלוחמנית אך פוזיטיבית, לטוב ולרע? בעיקר מזלות טלה, מאזניים, גדי וסרטן.

ואיך משפיע השבוע על שאר המזלות? התאומים והבתולות חוזרים לתלם ומתחילים להפציץ סוף סוף באנרגיה טובה ומעשית, העקרבים נכנסים לדרמות וסערות אך יצאו מהן בשלום בהמשך, האריות משלימים מעגלים ומתחילים לחשוב קדימה, המאזנאים עסוקים במערכות היחסים שיש או אין להם, הגדיים מגלים שיש להם פחות כסף ממה שחשבו, הדליים מגלים שהחיים דורשים מהם מחויבויות עמוקות ממה שתכננו והדגים חוגגים יומולדת ומרגישים עמוק בבטן – ודי בצדק – שהשנה הזו הולכת להיות הרבה יותר טובה ממה שחשבו...

ועד שנדע, עד שנבין שכל התסריטים הקטנים האלה שהכוכבים מזמנים לנו מביאים בסופו של דבר את כולנו לאותו המקום עצמו ורק החיוך או הלב הפתוח הם אלה ששונים בסופו של דבר –

שבוע טוף!

יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully