וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדלות בצלחת

שלי איבגי-תבק

1.3.2007 / 11:00

צבעוני, פלסטיקי, משעשע, עמיד - הפריטים של המעצבת ג'קי שפירו לחברת French Bull מביאים את האביב

רגע לפני שיישלפו מהוויטרינות כל כלי ההגשה החגיגיים לארוחות החג המגונדרות, אפשר לנסות ולייצר את האנטי-תזה למראה הפולני המוכר כל כך ולערוך שולחן קצת פחות כבד-ראש, בעזרת הכלים הצבעוניים של המעצבת האמריקאית ג'קי שפירו (Jackie Shapiro).

שפירו החלה את קריירת העיצוב שלה, אחרי סיום לימודיה בבית הספר היוקרתי פרינסטונ'ס ניו יורק במגמה לעיצוב אפנה. בתחילת דרכה עבדה עבור חברת פיורוצ'י במילאנו וכבר שם החלה לפתח את המוטיבים הגראפיים הצבעוניים שהפכו לכל כך מזוהים איתה. עם חזרתה לארה"ב עבדה כעצמאית עבור טומי הילפיגר ועבור אחד מיצרני האופנה הגדולים ביפן.

כשחשה שפירו שצברה מספיק ניסיון, היא הקימה קו אופנתי לילדים, שהיה ידוע בערבוב והתאמה של דוגמאות וצבעים. כיום מעצבת שפירו קולקציות טקסטיל ודוגמאות עבור חברות מובילות בניו יורק המשמשות לביגוד, לעיצוב פנים ולמוצרי פופ.

אפשר להדיח

את טביעת היד הצבעונית של שפירו, ניתן לזהות בברור בקולקציית כלי הבית, שהיא מעצבת עבור חברת French Bull כבר משנת 2002. הכלים מלמין - סוג של פלסטיק שהיה פופולרי מאוד בשנות הששים. בקולקציה של שפירו, מקבל המלמין מראה מעודכן, רענן וחדשני שמותאם לאורח החיים המודרני. הדוגמאות מדברות בשפה גרפית שובבה ומלאת הומור, שמצטטת דפוסים משנות השישים והשבעים העליזות.

הקולקציה כוללת מספר סדרות: בסדרת 'מוזאיקה' שילובים של מעוינים ופרחים בשלל גוונים; בסדרת 'ברצלונה' תמצאו מוטיבים ספרדיים גראפיים ופרחוניים; סדרת 'גרייס' (חן) המאופיינת במוטיבים מהחי והצומח; סדרת 'נקודות' שבה עיגולים גדולים על רקע לבן; סדרת 'טבעות' שמורכבת מפסים צבעוניים וסדרת 'דייל' (חיוג) שנראית כמו סט של חוגות טלפון מעידן רחוק.

הכלים עמידים בחום ובמדיח כלים, הם קלי משקל, צבעם אינו דוהה, הם אינם שבירים ולכן גם מתאימים לילדים ולארוחות מחוץ לבית. הקולקציה כוללת צלחות בשתי מידות, כוסות, כפות לסלט, מגשי הגשה על רגל לעוגות ומגשים שטוחים.

פיקניק בטוטאל-לוק

כסיפור המשך לכלי האוכל של פרנץ' בול, עיצבה שפירו הפעלתנית, סדרת תיקים וארנקים עבור חברת Tepper Jackson , שמתהדרת באותה הצבעוניות ובדפוסים הפסיכדליים. הפריטים העשויים פי.וי.סי., משלבים תרגום של צבעוניות מהעבר עם קווים עדכניים שמתמזגים בחינניות עם עולמנו העכשווי.

הקולקציה כוללת תיק סל, תיק לסופי שבוע, תיק כלי רחצה, תיק איפור וארנקים. חובבי סטייל המעוניינים לצאת לפיקניק מסוגנן בטוטאל-לוק מוחץ, יכולים לשלב בין תיק לצלחת ולצאת הכי פרחוניים שאפשר.

קולקציית French Bull: החל מ-29.90 ¤ לכוס עד 149.90 ¤ למגש עגול על רגל לעוגה.

קולקציית Tepper Jackson: ארנק איפור 124.90 ¤ עד 439.90 ¤ לתיק סופשבוע.

קולקציית IPOP: מגנטים 39.90 ¤ בסט של חמישה קטנים עד 49.90 ¤ בסט של חמישה גדולים.

להשיג במרכז העיצוב סוהו, דיזנגוף סנטר, קומה 3, תל אביב;
סוהו אביב, קניון אביב, קומה 2, רמת אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully