וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום לשים בו את הראש

שלי איבגי-תבק

14.2.2007 / 11:13

דמיינו לעצמכם לאיזה תנוחות תצליחו להגיע עם מזרן מתכוונן - מעצבים מחדש את הסקס בחדר המיטות

יו הפנר כבר חשב בשבילכם על הכל - חדר רחב ידיים, קירות ומצעים בגווני אדום, מראות על התקרה, ורצוי גם מיטת מים, עם הכנה לאזיקים.

הבעיה היא שבדרך כלל האבטיפוס המקובל לעיצוב הסקסי הנכון של חדר השינה שלכם, לא תמיד מסתדר עם מציאות ישראלית בורגנית-פרברית, נטולת שפנפנות, מה גם שהמיתוסים לא תמיד מבטיחים את הלילה הסוער לו אתם מייחלים בוולנטיין:

הגודל קובע

נתחיל בנקודה הרגישה הזו. בדרך כלל לא נשאר הרבה מגודל החלל של חדר השינה הישראלי הממוצע, אחרי שהוקצה מטרז' לסלון, לחדר הילדים, חדר המשחקים, המזווה וחדר הטלוויזיה. אחרי כל אלה, לרוב נדחקת המיטה הזוגית לחדר הנותר, שאינו מתהדר במרחבים המזכירים ולו במעט את המיתוס ההוליוודי של חדר אהבה. הסקסולוגית מלכה זילברמן שמחה לנפץ את האשליה הזוהרת של "יחידת הורים" בגודל של מגרש כדורגל ומסבירה שגדול זה לא בהכרח טוב ושקטן זה אינטימי. להצטופף במיטה קטנה בחלל לא גדול זה דווקא יותר מפתה ומומלץ מבחינה רומנטית.

האדום-אדום הזה

לצבע האדום יצאו מוניטין של אהבה וחושניות. ניבה יחיאב, מעצבת הבית של טמבור, מסבירה: "האדום הוא הגוון החזק והבולט ביותר מבין כל הגוונים בסקאלה. הוא משדר חום, חושניות, אנרגיה ושמחת חיים. גוונים עזים ועמוקים של אדום, מעניקים תחושה דרמטית ומלאת עוצמה ואילו גוונים רכים ובהירים יותר ממתנים את התשדורת החזקה: בעוד הבורדו משדר אהבה יוקדת ותשוקה נועזת, מייצג הוורוד את האהבה התמימה והרכה".

זילברמן מזהירה משימוש בגווני אדום עזים מדי בחדר השינה: "בשל העוצמות החייתיות שהצבע משדר, הוא אכן מעורר מינית, אך קיים הבדל בין התגובה הנשית לתגובה הגברית, שעלולה להיות חזקה מדי ולסיים את הערב מהר מדי". היא ממליצה למתן את התגובות הקיצוניות הלא רצויות הללו, על ידי שימוש בגוונים של ורוד, שמרגיעים את האווירה ומשדרים רכות.

זילברמן גם ממליצה בחום על שימוש בצבע הלבן, מסמל החגיגיות והטוהר, במיוחד בערבי אהבה כמו הוולנטיין: "מצעי כותנה ופשתן לבנים נותנים תחושה של אווירה מיוחדת וחגיגית ומוציאים מהשגרה".

המצע

אנחנו אמנם מבלים עליו במשך כשליש מחיינו ועיקר הקריטריונים לבחירתו הם בריאות ונוחות, אבל זה לא אומר שחייבים לעשות אהבה דווקא על המזרן האורטופדי הקשיח שרכשנו. על פי המלצת הסקסולוגית, המצע צריך להיות דווקא רך ומזמין, והיא מציעה את שמיכת הפוך כפתרון לבעיית הנוקשות. זילברמן ממליצה לרפד את המצע הקשיח ברכות של שמיכת הפוך ובכך ליצור קן אוהבים מזמין.

גם המיטה המתכווננת הומצאה כדי לתת מענה לצרכים פרגמטיים יומיומיים, שרחוקים ממעשי אהבה, כמו קריאת ספר, צפייה בטלוויזיה או שינה אורטופדית טובה. אחת היכולות העיקריות של המיטה המתכווננת, היא להתאים לצרכים שונים של שני בני הזוג בעת ובעונה אחת: בעוד האחד ישן, השני יכול לקרוא עם משענת מורמת - לישון ביחד ולהרגיש לבד. במקום להפוך את השימוש במיטה המשתנה הזו ליצירת שני משטחים נפרדים, המשרתים צרכים נפרדים - נצלו את מבחר הזוויות אליהן היא מגיעה, כדי למלא את הצרכים המשותפים שלכם בערב הוולנטיין.

למיטיבי לכת ולמשקיענים, מציע יריב נחשון מאתר "ווטרבד", ללכת עם המיתוס עד הסוף ולעשות את זה על מזרני מים. מניסיונו בן 16 השנים עם המזרן הטובעני הזה, הוא ממליץ עליו בחום כדי להגיע ליצירתיות בתנוחות, כאלה שלא דורשות קונטרה: "המזרן הזה קולט את התנוחות, מקבל את צורת הגוף של המשתמשים ומאפשר זרימה נעימה. עבור תנוחות מורכבות יותר ניתן להשתמש בחפצים אחרים ולאו דווקא להגביל את עצמכם למיטה".

בחורף מחוממים המים שבמזרן על ידי מנגנון חימום מיוחד, מה שהופך אותו למזמין במיוחד ובקיץ נדרשת שמיכה לבידוד מפני המים המצננים. ניתן לשלב את המזרן במסגרות מיטה במגוון עיצובים ואף לייצר כל מבנה, שמסוגל לשאת את המשקל המאסיבי שלו (יותר מטון עם בני זוג פעילים).

נחשון מרגיע את החוששים מתחזוקה מורכבת של האקווריום הזה, ומסביר שיש למלא את המזרן במים רגילים לחלוטין ופעם בשנה להוסיף להם נוזל שהורג בקטריות. המזרן מתאים במיוחד לאסמטיים (משום שהוא סופח פחות אבק) ויכול לשאת גם עד חמישה ילדים קופצים וכלב. הוא אינו מומלץ לרווקות עם חתול שאינו פוקד את המניקוריסטית וגם סאדו-מאזו דוקרני עלול להסתיים בפנצ'ר רטוב (600-10,000 ש"ח).

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

עד כמה אתם גמישים?

אלו שכן בורכו בחדר שינה מרווח, מוזמנים לאמץ את ה-MICAMA החביבה. זוהי ספה וורסטילית מבית פורמה, המתאימה את עצמה לצרכי המשתמש כיד הדמיון הטובה על תנוחותיו. היא מגיעה לקוטר מקסימלי של 4 מ' ומגולגלת למבחר משתנה של מצבים בהתאם לגמישות הבעלים. היא יכולה להפוך גם למרבץ מרגיע להתכרבלות, לאחר הפעילות האקטיבית. הרכות והגמישות שלה אכן עונים על המלצות הסקסולוגית - לבעלי היכולת הגופנית והכלכלית (החל מ-24,000 ש"ח).

משחקים אהבה במיטה

אחרי שעיצבתם בקפידה את חלל האהבה שלכם, אתם יכולים לאבזר אותו במספר שעשועי מיטה, לרענון המשחקים המקדימים המקובלים.

משחקי האהבה של "סיפור אהבה" שואבים השראה ממשחקים מוכרים ומשלבים משימות אינטימיות וחושניות, שמאפשרות לבני הזוג להתקרב ולהיפתח זה לזה ולשכוח מטרדות היום. בין המשחקים ניתן למצוא את הווריאציה החושנית למשחק הקלפים המוכר "מלחמה" וכן סטריפ פוקר, כרטיסי גירוד שמגשימים פנטזיות, משחק זיכרון ואת ה-"סקס סופרייז" - קופסת פתקונים עם משימות רומנטיות. מומלץ גם לקבוצות (14.90-119.90 ש"ח).

אפשרות מתלקקת נוספת היא פונדו מחומם של פרות אקזוטיים ושוקולד, של "קסם הפרי", המוגש במגש נירוסטה, שמתאים לשימוש במיטה. ניתן לשלב גם שמפניה פירות אקזוטיים מעוררי תשוקה וקונפיטורות רב שימושיות (200-300 ש"ח. מגיע עד הבית בחיוג *2022)

לזילברמן חשוב מאוד להדגיש גם כי את הטלוויזיה רצוי להשאיר בסלון ולא להתפתות להכניס אותה לחדר השינה: במקום שבו יש פוליטיקה וויכוחים קשה לעשות אהבה" היא אומרת "וריבים על השלט בטח לא נחשבים משחק מקדים". כדי להכניס את החדר לאווירה היא ממליצה להניח אגרטל של פרחים טריים ליד המיטה ולהשתמש בכל מה שיש בו עיטורי לבבות, שלטענתה עדיין עובדים.

שימוש באזיקים הוא מיתוס השייך לאגדות ולדבריה "יש לשמור אותו להקבצות הגבוהות. יותר חשוב לשמור על בסיס נכון ושיתוף בין בני הזוג במקום לרוץ לכיתת המתקדמים לפני לימודי הא-ב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully