וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלבשי שטיח

שלי איבגי-תבק

8.2.2007 / 11:05

שלי איבגי-תבק שמחה שבשטיחי כרמל בחרו לעטוף את הדוגמניות שלהם דווקא בשטיחי שאגי. אבל זה לא מספיק כדי לפלרטט עם תחום האופנה

שטיחי כרמל יצאו בשבוע שעבר את גבולות הארץ, כדי להשתתף בתערוכת דומוטקס – תערוכת שטיחים בינלאומית, שהתקיימה בסוף ינואר בהאנובר, גרמניה. כמדי שנה הקימו כרמל ביתן בו הוצגו הקולקציות החדשות, כשהפעם הם החליטו למזג אופנה ובית: את הצגת הקולקציה ליווה פרויקט צילום, מעט יומרני יש לומר, במסגרתו תועדו דוגמניות עטויות שטיחים, בעדשתו של צלם האופנה אשל עזר.

הדוגמניות נדרשו לסחוב על גופן הדקיק את מיטב חידושי הקולקציה ולעטות תוספות שיער ואיפור אופנתיים, ליצירת מראה משתנה של שמלת נשף או לחלופין פונצ'ו אתני. הגימיק לא הסתיים בסטודיו של הצלם ונמשך גם בתערוכה עצמה, בה הסתובבו הדוגמניות כשהן עטויות במעטפות המדובללות של שטיחי השאגי בקונסטרוקציה מהודקת היטב.

טוטאל לוק מוחץ

עולם האופנה ועיצוב הבית נמצאים בדו-שיח תמידי ומפלרטט והם שואבים טרנדים, צבעוניות וסגנון האחד מהשני. קובעי מגמות עולמיים מחליטים על המראה הנכון לעונה בכל תחומי העיצוב, וזה לא מקרי שהסלולרי שלכם תואם את הדפס המעיל ואת הטפט שהתקנתם לאחרונה.

בתי האופנה ומעצבי העל, עמלים ליצירת טוטאל לוק מוחץ, שלא יותיר ספק בזיהוי המותג ויחזק את הפנמת המגמות על ידי ההמון הצמא. מותגים כמו רלף לורן, וורסאצ'ה ואפילו זארה טורחים לספק ללקוחותיהם שלל מוצרים מעוצבים, שאינם בהכרח לבישים ומייצרים ליין שלם לבית, המוצג בחנויות כחלק הומוגני מקו העיצוב הכללי.

בשטיחי כרמל התכוונו כנראה לאותו הרעיון - אופנה ובית מתמזגים, אבל נראה שיצא להם משהו קצת כפוי, שלא יושב כל כך טוב. השטיחים של כרמל אמנם נכונים ואופנתיים (אתם הרי כבר יודעים שהשאגי הוא הדבר הנכון לפרוש על הרצפה שלכם), אבל אין כאן כל קשר למגמות אופנתיות ברורות (פונצ'ו אתני כבר מזמן אאוט) והאיפור והשיער המוקפדים רק מדגישים את הנתק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully